Avatar billede tinman Nybegynder
28. august 2006 - 19:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Underlig skriftype i hele mit XP

Alle steder hvor der er brugt skrift, under ikoner, meddelelsesboxe, opstartsskærm osv . . . er skrifttypen blevet ændret til en ulæselig skrifttype som består af krydser og firkanter og lign.
Nogen som kan hjælpe mig med at få det tilbage? og evt. hvad problemet skyldes?
Har kørt en virusscan uden held
Avatar billede gratis Nybegynder
28. august 2006 - 19:21 #1
et forslag:
|Højreklik Skrivbordet|Egenskaber|Temaer| fold ud og vælg "Windos klassiks" tryk anvend.Skift derefter tilbage til det du brugte før.
Avatar billede hcma Novice
28. august 2006 - 19:21 #2
Systemgendannelse ?  (start -> programmer -> tilbehør -> systemværktøjer -> systemgendannelse)
eller alternativt en Repair: http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4  (altså repair og IKKE formatering)
Avatar billede tinman Nybegynder
28. august 2006 - 19:28 #3
-> gratis, har prøvet uden held
-> hcma, prøver lige, er lidt svært at manøvrere rundtda jewg ik kan læse en skid
Avatar billede tinman Nybegynder
28. august 2006 - 19:39 #4
-> hcma, sysgendannesle virker ik, forstår ik helt det andet
Avatar billede tinman Nybegynder
28. august 2006 - 19:48 #5
Mit tastatur, det er en bærbar, virker heller ikke efter windows er startet, men virker under opstart i BIOS
Avatar billede tinman Nybegynder
28. august 2006 - 20:26 #6
formaterede lortet
Avatar billede matcho Nybegynder
28. august 2006 - 21:07 #7
Du kunne have klaret det med en Rep.