Avatar billede anjamia Nybegynder
28. august 2006 - 15:41 Der er 6 kommentarer

Nogen som kan anbefale gode pc'er

Jeg skal købe nye computer ind til et mindre firma... de skal bruges både til internettet og regnskab osv... så de skal kunne rumme en del og være stabile... nogen der kan anbefale mærke, butik eller andet.. det skal være til en rimlig penge..
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:50 #1
osv ? Hvad dækker det over ? Snakker vi programmer som Photoshop og InDesign eller snakker vi Word, Excel og lign.
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:51 #2
Skal det være mærkevare eller bambus ?

Jeg sidder fx. pt. i et firma som udelukkende bruger HP business maskiner.

Men kender andre steder som bruger fx. maskiner fra PRCdata
Avatar billede arne_v Ekspert
28. august 2006 - 15:52 #3
Et firma har brug for en leverandoer som kan supportere sine produkter.

Hverken internet eller regnskab stiller nogen saerlige krav til PC'er.

Jeg vil finde det mest fornuftigt at kontakte en af de store spillere
paa firma amrkedet: Dell, HP etc..
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 15:52 #4
Jeg mener ved at købe mærker som HP, Dell og Futijstu-Siemens så får du gode stabile maskiner, men du giver lidt mere for varen.
Avatar billede anjamia Nybegynder
28. august 2006 - 15:58 #5
osv.. dækker over word, excel.. navision.. jeg har tænkt på dell.. så det blir nok dem jeg vælger..
Avatar billede arne_v Ekspert
28. august 2006 - 16:19 #6
Ja men de faa hundrede kroner betyder naeppe noget.

De firmaer gaar ikke ned, saa man ved hvad man har.

Evt. fejl bliver fixet.

Regningen til Dell og Sony for de famoese batterier bliver ikke lille, men
de betaler og overlever.

Et brandt motherboard koster maaske kun 500 kr. at erstatte men koster det
10 timer a 500 kr. at diagnosticere, bestille og skifte saa er det et meget
dyrt MB.

3 aars garanti fra en stor leverandoer, saa har man et telefon nummer man ringer
til og det er det.