Avatar billede kastrup Nybegynder
27. august 2006 - 01:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

vagt plan

Hej jeg står og mangler en lille program hvor jeg og mine kolegaer kan holde styr på vores vagter.

Kunne godt tænke mig et lille program hvor man kunne se en uge af gangen, af vores vagt plan vi har 7 dags skift så der er en 1. 2. og 3. vagt hvær dag.

Vi kører en 6 ugers plan som bare kører igen og igen, og så hvis jeg nu vil ha fri en dag så kunne det være smart hvis man kunne vælge "ønske om fri " eller et eler andet, og så var der en anden der kunne plotte sig ind på det.

Er dette noget der findes i forvejen eller nogen der har en go ide til hvordan det kan laves ville jeg blive meget glad

På forhånd tak
Avatar billede jacla Nybegynder
27. august 2006 - 02:10 #1
Hvis ikke kan bruge kalender funktionen i MS Outlook, så er her nogle alternativer

Se her: http://www.minevagter.dk/

http://www.winged.dk/
Avatar billede jacla Nybegynder
01. september 2006 - 19:13 #2
Jeg takker mange gage.

Held og lykke med det.  C",)