Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
27. august 2006 - 00:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ccApp ulovlig handling i XP Home sp2

Hej eksperter.

Jeg har anskaffet mig en HP bærbar pc, hvorpå der er forinstalleret en masse programmer, bl.a. windows xp home og en norton securety pack.

Problemet er at efter jeg har installeret en del programmer er programmet "ccApp" begyndt at lave en ulovlig handling stort set hver eneste gang jeg vil lukke min computer ned, hvilket er til stor irritation for mig.

Nogen der kan hjælpe med afvikling af dette problem?

Mvh.

Nicki
Avatar billede jacla Nybegynder
27. august 2006 - 00:58 #1
Her er et par bud :

http://search.symantec.com/custom/reg_eu/query.html

Læs ca midt på siden.

Vh

Jan
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. august 2006 - 09:39 #2
CCAPP er Nortotons mailskanner den viser sig lige inden pcen lukker ned og det er desværre ikke unormalt. ;-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. august 2006 - 09:41 #3
Eneste mulighed for at få den væk er: at du fjerner Norton totalt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2006 - 09:57 #4
Og, spørger man mig, bedste ting du overhovedet kan gøre.

Norton sløver, er langsom og giver ikke optimal beskyttelse.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
27. august 2006 - 10:52 #5
27/08-2006 09:57:14 Det er vi så ikke lige enige om.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2006 - 11:12 #6
Det er så din opfattelse, men tænk lidt over dette:
De fleste maskiner med snavs, hvor der skal tjekkes en log fra hijackthis, har Norton eller slet ingen antivirus programmer...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2006 - 11:13 #7
(Der er ikke tale om snavs i dette tilfælde skal jeg understrege - bare for at undgå misforståelser!)
Avatar billede jacla Nybegynder
27. august 2006 - 16:30 #8
Hvis du får et fejl nummer vil det hjælpe en del at kende det, Måske er det din messenger den ikke vil skanne
Avatar billede nicki_h_j Nybegynder
28. august 2006 - 20:48 #9
jacla >> dit link virker ikke helt.. hvad vil du have jeg skal søge efter inde på siden?

Hvad vil I bruge af alternativer til norton? Jeg er ikke interesseret i at betale!
Har tidligere formateret min maskine adskellige gange, pga. jeg ingen beskyttelse havde. Dette problem gider jeg ikke at få igen.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. august 2006 - 21:26 #10