Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:11 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Jamaicas hovedstad

Hvad hedder Jamaicas hovedstad? Jeg skal bruge det til en skoleopgave og det haster!

Svar under 2 minutter giver dobbelt!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:13 #1
kingston - ligesom ram\'ene
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:15 #2
Jeg troede mest du var til jerusalem osv... :-)

Nej det er jo ikke sjovt, men det inbyder da til dårlige vittiugheder med det navn. Er du ikke bange for at gøre nogen sure...?
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:15 #3
WOW, det var godt nok hurtigt. Min applaus til eksperten.dk, her får man virkelig hurtigt svar.

Morten-dullekålle. Du har reddet mit liv. ( I hvert fald på skolebasis )
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:17 #4
øh....jeg kan ikke afsætte flere point. Er du tilfreds med de 40?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:17 #5
det var nu dyrekilde...
Avatar billede bjarteo Nybegynder
15. maj 2001 - 12:18 #6
til en anden gang, prøv askJeeves.com
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:18 #7
Altså ikke fordi jeg ikke vil, selvfølgelig skal du have dine point. Men selve feltet er der slet ikke.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:18 #8
Er der ikke en knap oppe i øverste venstre hjørne...?
Avatar billede senj Nybegynder
15. maj 2001 - 12:19 #9
Tryk på point (40) - så har du mulighed for at ændre til 80 som det hedder sig i dette sp.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:20 #10
hmm - det kan være admin har fjernet det...? Hvorfor skulle han det?
Avatar billede senj Nybegynder
15. maj 2001 - 12:22 #11
Det er naturligvis kun en mulighed for den der har åbnet spørgsmålet!

/senj
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:22 #12
-> bjarto - det er ikke alle som kan sådan nogle adresser. Desuden er den ikke ret god den du der nævner. Man kunne naturligvis have spurgt på yahoo, men det kan jo være lettere eller sjovere at gøre det her...
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:22 #13
Det kunne altså godt lyde som om jeg bare vil snyde, men den er der altså ikke.

senj-> Der er da ikke et pointknap. HVilken en mener du?

Desværre har jeg ikke ret meget tid, som jeg skrev har jeg rimelig travlt.

Men selvfølgelig skal du da have dine point Morten.

MVH Bjarne
Avatar billede senj Nybegynder
15. maj 2001 - 12:23 #14
Tryk på tallet 40!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:24 #15
-> http://fantasyisle.com/ - jamaica - der står også noget med hovedstad osv. Det er bare en grim side...
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:25 #16
Kan jeg ikke bare oprett et nyt spørgsmål og så give dig 40 point mere Morten?
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:26 #17
senj->

Hvad for et 40-tal?

DET VIRKER ALTSÅ IKKE!
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
15. maj 2001 - 12:27 #18
Så vigtigt er det vist ikke... Du må hellere lade være. der er alt for mange \"små point til dig\" spørgsmål, men det er vel klart når folk ikke kan opdatere pointsne...
Avatar billede senj Nybegynder
15. maj 2001 - 12:29 #19
Når du kigger på denne side - så kan du scrolle op i toppen og klikke på tallet 40, der hvor dit navn står!
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:30 #20
senj->

I højre side?
Avatar billede jesus Nybegynder
15. maj 2001 - 12:34 #21
Du skal naturligvis have dine point Morten.

Nu opretter jeg et nyt og giver dig pointene okay?