Avatar billede frede92 Nybegynder
25. august 2006 - 19:54 Der er 5 kommentarer

Vurdering af side.

Hey :)

http://carmag.hotserv.dk/v10/index.php

Vil godt have vurderet mit design, og sidens opsætning !

På forhånd tak !
Avatar billede jowii Nybegynder
25. august 2006 - 23:31 #1
Jeg synes selve skabelon-formen er rigtig flot. Selve siden er måske lidt for mørk set med mine øjne (lige pt - kan ikke sammenligne når teksten/indholdet/ ikke er der 100%). Derfor synes jeg enten at du skal ændre baggrundsfarven på dine knapper, eller det gråmørke på dine horisontale bjælker. Jeg synes at det dér, er en lidt for stor veksling mellem helt skrigende lys, og meget mørk. Måske et meget lysblå med lidt hvid, ville varme mere? :)

Med hensyn til sidens opbygning:
Siden er lavet i tabeller, hvilket ikke er inde mere. Du burde måske omdesigne dit layout med det samme, så du laver det hele med CSS-stilark i stedet. Det er en del mere praktisk, og det er meget mere overskuelig.. Jeg blev for et par måneder siden revet væk fra tabeller, af såkaldte eksperter, hvilket jeg synes var meget irriterende. Men da jeg lige var gået i gang med mit nye design med CSS, åbnedes der en masse nye muligheder for mig, som jeg aldrig havde set før. Jeg har ikke fortrudt en eneste gang, at jeg tog dette skifte, og jeg synes bestemt, at du skulle overveje det samme, inden du laver siden 100% færdig..

Ellers synes jeg at din side, virker meget checket, og det med mørk/lys er trosalt en smagssag :)
Avatar billede jowii Nybegynder
25. august 2006 - 23:35 #2
En sidste ting:

Så ville jeg også lave underline på dine links på links'ne på "link-siden" og "læs mere" på "nyheds-siden".

De fleste brugere er vant til, at der kommer en linje under når det er et link. Med mindre det som i din øverste menu, er knapper man trykker på.
Avatar billede hacked Nybegynder
26. august 2006 - 14:37 #3
Jeg kan ikke helt forstå de brede grå firkanter i din menustruktur. Personlig synes jeg, at de skal væk. Derudover bør du nok følge afgrænsningen din logoheader sætter. Du kan eventuelt vælge, at gøre overgangen blidere mellem logoheader og "seneste" .....
Indholdet fra de enkelte sider bør være i centrum istedet for seneste nyt, nyeste artikel & seneste forum stats. Enten er det alle dine "seneste" der er overdimensioneret i forhold til layoutet ellers tiltaler layoutet bare ikke mig. Layoutet som det ser ud nu, virker på mig forvirrende.
Held og lykke med finpudsningen.
Ps. Gør din logooverskrift mindre hakket. Den er lige lovlig rå i kanterne.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
26. august 2006 - 20:29 #4
Set i FireFox... Det er forfærdeligt! Det BRÆNDER i mine øjne!
Avatar billede jowii Nybegynder
17. februar 2007 - 20:38 #5
Du burde lukke dit spørgsmål :-)

Det er noget tid siden at du har oprettet det.. :D