Avatar billede carindex Nybegynder
18. november 1999 - 12:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mystikken om danmarks.nu !!!!

Prøv at lav en forespørgsel på danmarks.nu domænet. Hvorfor kan man ikke se navnet på den person/firma der har registreret navnet?

Er der andre der har skumle erfaringer med danmarks.nu, jeg personligt tror det er et enkeltmandsfirma som udgiver sig for at være et mellemstort firma.

Når man skal f.eks. skal registrere et domæne faxer man til et mobil nr. Der er heller ingen support via tlf. hvorfor mon?

Avatar billede klas Juniormester
18. november 1999 - 13:08 #1
Til den pris de tilbyder vil jeg også tro at det er et enkeltmands firma.. ellers kan det ikke løbe rundt..  men hvis det virker godt nok.. så gør det vel ingen ting
Avatar billede hobbez Nybegynder
18. november 1999 - 15:31 #2
Teknisk hjælp til 595,- pr. påbegyndt time? Og det fremgår ikke om det er hvsi DU elelr DE har problemer.

/Rob
Avatar billede y2k Nybegynder
09. juli 2000 - 01:02 #3
hej,
jeg har gravet lidt i deres nameservere etc, og fundet du af nogle ting. Der er en grund til, hvorfor du skal faxe til dem, for de bor slet ikke i Danmark, men i England, dog har de en korrespondent i Danmark ved navn Nordic Webdesign, Morvillesvej, Viborg P.O.Box, 241 DK8800.

Danmarks.nu findes her:
DANMARKS.NU
2 Old Brompton Road Suite #503
London, na SW7 3DQ
UK
Fax- 17072227218
håber det kan giø mig de 15 point ;)
Avatar billede carindex Nybegynder
18. juli 2000 - 14:28 #4
Ja det viste jeg også, men det var mere for at advare andre !o)

Jeg har droppet det fuc* firma og kan absolut ikke anbefale andre og bruge dem/ham!