Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 17:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

min computer slukker selv

jeg har lige investeret i ny indmad til min computer. nyt motherboard (MSI K9N ultra 2f) nyt grafikkort (geforce 7900GT) og ny strømforsyning på 450W fra chill innovation og nye RAM stænger 2x1GB.

mit problem er at når den har været igang lidt tid så lukker den ned. hvis den bare står uden at blive brugt sker der ikke noget men hvis jeg går på nettet eller begynder at flytte filer lukker den ned. den slukker pludselig og jeg kan ikke få liv i den igen med mindre jeg tager strømmen fra den i et par sek.
hvordan finder jeg ud af hvad der er galt???

på forhånd tak
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. august 2006 - 17:57 #1
Kigger du lige her først:http://www.eksperten.dk/spm/726789
Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 18:38 #2
syntes jeg har stillet flere spg der ikke er kommet svar på og det her har vel ikke så meget med hinanden at gøre? som jeg har skrevet tror jeg at jeg har fået monteret køleren rigtigt
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2006 - 18:47 #3
hvis du bruger xp så prøv at trykke F8  under opstart (bliv ved med at trykke) indtil at du får mulighed for at vælge '"avancerede startindstillinger" og vælg opstart med fejlsøgning, og se om den så fortæller dig noget.
Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 19:35 #4
der var ikke noget at hente der med f8
Avatar billede peet49 Nybegynder
24. august 2006 - 19:55 #5
Beklager- jeg vil ikke være med til flere åbne spørgsmål.
Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 20:26 #6
hva så med at komme med et svar til det andet åbne spg
Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 20:29 #7
kan ikke helt forstå hvad der er galt i flere åbne spg?
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
24. august 2006 - 20:49 #8
Du har ikke stillet på din PSU sådan den ikke levere nok strøm ud efter fx 10 minutter .. ? Mener jeg man kan sætte den til ..
Avatar billede bruno1 Novice
24. august 2006 - 21:00 #9
jeg har ikke rørt ved noget i BIOS og har også resettet den til default settings
Avatar billede bruno1 Novice
26. august 2006 - 16:25 #10
nåh jeg lukker her... har sendt noget af hardwaren retur så må vi se :-( tak for hjælpen
Avatar billede peet49 Nybegynder
26. august 2006 - 18:15 #11
Hvor i landet bor du?