Avatar billede vialli09 Praktikant
22. august 2006 - 22:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
23. august 2006 - 11:09 #1
hehe .. :) du kan ikke linke til shg .. :P eller jeg kan ikke se dem .. KAn du ikke finde dine ting inde på www.edbpriser.dk også poste dem igen .. :) så kigger jeg lige forbi igen .. :)
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
23. august 2006 - 11:23 #2
Jeg retter lige mig selv igen .. :P jeg skulle bare lige fjerne min firewall :O

Computeren ser helt fin ud, altså hvis du ikke skal spille på den osv. Men det undre mig lidt at du køber 2x512 ram.. en block er nok hvis du bare skal arbejde på den .. :) Ved ikke hvilken psu du har valgt men det behøves jo ikke havde mere end 300 volt..

Men ellers siger jeg go for den computer :)