Avatar billede bonez Nybegynder
22. august 2006 - 17:33 Der er 7 kommentarer

Asus P5LD2-VM Optisk lydudgang!?

Hej!

Jeg er lidt desperat efter at få at vide, hvor man køber denne ekstra del, til at sætte på bundkortet, så man kan få optisk og coax udgang fra onboard lydkortet. Det findes, står der i manualen. Er der nogen der har et direkte link til det. Jeg har virkelig virkelig ledt forgæves efter det på nettet. Det er UMULIGT at finde.

Er der nogen der kan hjælpe, så vil jeg være meget taknemmelig og der vil falde 200 point til vedkommende!

Mvh. Thomas
Avatar billede Skoven Praktikant
22. august 2006 - 17:47 #1
er du sikker på at der ikke er digital udgang i den?
Den har HØJST sansynligt ikke optisk udgang men en anden digital udgang (samme stik som bruges til video/lyd til et almindeligt anlæg) - mit gamle bundkort havde heller ikke optisk udgang men et "S/PDIF" out stik.
Avatar billede bonez Nybegynder
22. august 2006 - 17:53 #2
Der er ganske rigtigt et S/PDIF udgang. Men jeg ønsker den ekstra udgang, som kan købes som tilbehør. :) Jeg har forhørt mig omkring det hos asus og shg. De mener begge at det findes. Jeg ved bare ikke, hvor jeg skal finde det henne! :(
Avatar billede Skoven Praktikant
22. august 2006 - 17:53 #3
men det hjælper selvfølgelig ikke så meget hvis du SKAL bruge den optiske udgang.
har været inde på http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=536&l1=3&l2=11&l3=194 og der står at den har S/PDIF audio-udgang.
Avatar billede Skoven Praktikant
22. august 2006 - 17:54 #4
okay... prøver at se om jeg kan finde den.
Avatar billede Skoven Praktikant
22. august 2006 - 18:06 #5
hmm... har kigget lidt rundt og kan ikke rigtig finde noget. :-/
Kan du ikke få asus til at finde det for dig? de burde vide hvor det sælges henne!
Avatar billede Skoven Praktikant
22. august 2006 - 18:10 #6
alternativt kunne du jo købe et helt andet lydkort med optisk udgang i (men det er du nok ikke intereseret i vel?).
Avatar billede bonez Nybegynder
29. august 2006 - 17:08 #7
Det er jeg ikke interesseret i, da det er et medie center, og jeg meget gerne vil have så lidt ekstra grej som muligt.