Avatar billede mindplay Nybegynder
22. august 2006 - 15:30 Der er 5 kommentarer

shift/alt/ctrl taster "sidder fast" efter nylig windows update

Vi har flere maskiner her på arbejde hvor der den seneste måneds tid er opstået et tastatur-problem.

Shift, Alt, Ctrl og Windows-tasten bliver nogengange "hængende" - dvs. det virker som om man holdt tasten nede. Med det resultat, at man i stedet for at skrive, aktiverer alle mulige tastatur-genveje og menuer.

Trykker man igen på tasten der "sidder fast", vender den tilbage til normal tilstand.

Det er uden tvivl en fejl i en Windows-opdatering som er blevet udsendt for nylig - alle der oplever fejlen her, har kørt Windows update, og alle har oplevet den for første gang for cirka en måneds tid siden.

Ingen af os bruger trådløst tastatur, så det er ikke der problemet ligger.

Er der nogen der kender problemet?
Avatar billede team-temp Nybegynder
22. august 2006 - 15:31 #1
Hvad for nogle tastature køger i med?
22. august 2006 - 15:37 #2
[Start][Indstilninger][Kontrolpanel][Hjælp til handicappede] ???
Avatar billede mindplay Nybegynder
22. august 2006 - 15:38 #3
Det er DELL tastaturer - de fleste af vores arbejdsstationer er DELL laptops i en docking station.

Har alle handicap-funktioner slået HELT fra...
30. august 2006 - 21:43 #4
... er det stadig aktuelt ?
Avatar billede mindplay Nybegynder
30. august 2006 - 22:26 #5
ork, ja.