Avatar billede ajbo Nybegynder
21. august 2006 - 07:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler Lan driver til Vega+

Min CD til min Vega+ model D47V (17 tommer) med LAN driveren på er væk, så jeg kan ikke installere Windows XP fuldt ud. Jeg kan komme ud på nettet fra en anden computer. Jeg bruger Cybercity IP telefoni. Hvordan får jeg fat i den manglende Lan driver?
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 08:26 #1
her kan du hente driverne til din vega+ !

http://www.notebookservice.dk/
Avatar billede ajbo Nybegynder
21. august 2006 - 08:47 #2
Tak for adressen. Desværre kan jeg ikke komme ind på siden, da min stationære computer kører Ubuntu,
og siden vist kun kan komme op i Microsoft Windows.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 09:21 #3
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 09:22 #4
Avatar billede ajbo Nybegynder
21. august 2006 - 09:57 #5
Jeg takker endnu mere for dine svar, som jeg alle vil gemme til bedre tider, for jeg bruger, som jeg ved en fejl kom til at svare mig selv (se ovenfor), Linux Ubuntu og det er ikke muligt at åbne selve download vinduet fra andet end Microsoft Windows - Jeg kan bare ikke finde den helt rigtige driver på
www.notebookservice.dk, da min Vega+ er en D47V model, og det tilsyneladende nærmeste jeg kan komme den er en, der hedder D470V - min Vega+ finder problemfrit landriver i flere forskellige Linux distributioner, men jeg skulle meget gerne have Windows XP til at fungere korrekt på den også - jeg har Recovery CDen, men den hjælper mig ikke her.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 11:16 #6
vil du ha dine point tilbage `?
Avatar billede ajbo Nybegynder
21. august 2006 - 13:54 #7
Nej! bestemt ikke. Jeg takker dig fortsat for god hjælp, som jeg også nok skal få benyttet mig af. Du kan jo ikke gøre for, at jeg ikke kan bruge Explorer i Ubuntu, hvad jeg nu heller ikke er ked af. Jeg  savner ikke bekendskab med Exploeres mange vira. Nej, du fortjener det dobbelte i points, men det kan jeg vel ikke komme til at give dig nu.
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2006 - 14:14 #8
ha ha .....