Avatar billede webint Nybegynder
20. august 2006 - 14:19 Der er 9 kommentarer

Webdesigner søges

Jeg skal have lavet mig ca 2-3 webdesigns, efter mine idéer vil jeg ikke udskrive idéerne her i forummet, men derfor kan i skrive til min e-mail adresse, for at hører nærmere.

OBS: Penge _er_ inkluderet

webint@ofir.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
20. august 2006 - 17:12 #1
Avatar billede fasionoide Nybegynder
21. august 2006 - 14:05 #2
Goddag Webint

Jeg har valgt at kontakte dig på mail

M.v.h
  Kasper B Christensen
Avatar billede webint Nybegynder
26. august 2006 - 23:33 #3
Hej igen.

Jeg skal bruge et design hurtigst muligt, da jeg synes de forrige, er langsomme og ikke skriver igen.

Jeg søger et webdesign, i stil med www.arto.dk. Dog skal farverne være noget i stil med www.netdate.dk.

Det eneste jeg forlanger, er at det bliver sat i HTML med valid XHTML (helst div's og ikke tabeller)

Hvis en er intresseret i den opgave, så kontakt mig igen på webint@ofir.dk.

Mvh.
Kurt
Avatar billede simsevu Juniormester
14. september 2006 - 08:09 #4
Jeg kan godt lave noget meget hurtigt?..
du skal bare sige til.. jeg har sendt en mail til dig.
Avatar billede hoeks Nybegynder
14. september 2006 - 13:27 #5
Sig til - så fixer jeg det i et ruf! Svarer du inden kl. 17 har du det idag!
Avatar billede simsevu Juniormester
14. september 2006 - 16:44 #6
Uh jeg her her.. nu jeg det er inden kl 17..
msn simon@nadafear.dk
Avatar billede simsevu Juniormester
14. september 2006 - 16:48 #7
JEg skulle da mene jeg har nået det..!?
Avatar billede simsevu Juniormester
14. september 2006 - 16:50 #8
Arh fuck jeg er dum man, troede det var Webint der havde skrevet det med inden kl 17.
den tager jeg på min kappe
Avatar billede madsbau Nybegynder
20. januar 2007 - 22:12 #9
Hej webint jeg har startet et Grafisk Produktions firma med 2 af mine venner, og vi står og mangler noget arbejde, hvis du vil komme i kontakt med mig så skriv/ring

tlf: 60664896
mail: mail@goodmorningdenmark.dk

mvh. Mads Bau, Adm. Direktør, Good Morning Denmark I/S

www.goodmorningdenmark.dk