Avatar billede nek Praktikant
19. august 2006 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Tilmeldingskupon 2

Jeg har spurgt et andet sted på sitet. Men de gode svar fik mig til at se, at det nok var en større opgave, end det egentlig så ud til. Så jeg har kvalificeret mit spørgsmål noget og øget pointene. Og jeg skal understrege, at jeg vil være glad bare for at blive henvist til et script, som jeg eventuelt kan forandre. Jeg kan nok hitte ud af at skrive mere til et eksisterende script, men jeg har svært ved printerrutiner i MYSQL. Men det drejer sig om:
Et slægtsarrangement, som man kan melde sig til
Det, man skal udfylde på alle dem, der kommer, er:
Dato
Navn på tilmelderen
Adresse
Postnr
By
Slægtsgren
email
telefon

Navn på dem, der deltager og
Adresse
Postnr
By
Slægtsgren
email
telefon

Det skulle gerne gemmmes i mysql og man skulle gerne kunne trække en liste frem - helst een, der er opdelt efter navn på tilmelderen med de tilhørende poster under og een, der er opdelt efter slægtsgren
Avatar billede showsource Seniormester
19. august 2006 - 23:33 #1
Du kunne jo evt. betale dig fra det! :O)
Avatar billede nek Praktikant
19. august 2006 - 23:38 #2
Ja det vil jeg også gerne, men jeg læste i reglerne og forstod dem sådan, at man ikke  måtte tilbyde betaling for serviceydelser her på eksperten. Det var derfor, jeg ikke tilbød det
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. august 2006 - 23:41 #3
Du må gerne betale, men så skal opgaven oprettes i denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/PHP/