Avatar billede david-b Nybegynder
18. august 2006 - 12:59 Der er 6 kommentarer

Mit net ryger hvert 10 min. ca.

Hey,

Har et problem som opstod igår aftes. Det har været der før, men nu er det så kommet igen.

Vi har i rigtig lang tid haft problemer med vores internet. Et halvt til et helt år. Så her for 1 måned siden ca. fik vi løst det hele og det har ellers kørt perfekt siden. Men her igår begyndte det så igen.

Jeg sad og så Tv og lagde pludselig mærke til at den havde smidt mig af MSN. Nettet var så røget, men der gik ca. 1 minut, så var da tilbage igen.

Men nu gør sker det hele tiden. Det sker ca. hvert 10. minut. Vi har ikke ændret noget overhovedet, det kom bare pludseligt. Det er ret irriterende, da den når at logge mig af MSN & ICQ på samme tid.
Den blinker lige hurtig 1 gang, hvor der står et netværks-kabel er ikke tilsluttet, så går der 5-10 sekunder, så kommer det igen, og så derefter går der ikke længe så er nettet der igen.

Men det er ikke helt til at leve med når man spille online ret tit, fordi man når at blive smidt af serveren.

Håber der er nogle der kan hjælpe,

Mvh. David.
18. august 2006 - 13:06 #1
... når du har 'lært' af give FEEDBAKC / Point / Lukke pænt i dine tidl. spm.: ->
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=david-b&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
så ka' vi komme tilbage til sagen...

http://expfaq.dk/?
Avatar billede david-b Nybegynder
18. august 2006 - 13:13 #2
Altså, kun en gang har jeg fået løst mit problem, halvt.. Der spurgte jeg også hvordan man gav point, men han svarede aldrig. Og den der expfag.dk virker ikke lige atm, ser det ud til.
18. august 2006 - 13:20 #3
http://expfaq.dk/ er åbenbar lidt syg idag ?

[ Ved ikke helt hvordan man giver de der point ud? ]
Dem med GULT flag: Makér personer i boxen nederst venstre og klask [Accepter]

Resten ka' du lige fortælle status ...
Avatar billede david-b Nybegynder
18. august 2006 - 13:25 #4
Ja selvfølgelig.. Sorry.

Og tak, skal jeg huske.
30. august 2006 - 21:55 #5
http://expfaq.dk/ - virker nu !!!

Status ?
Avatar billede david-b Nybegynder
30. august 2006 - 22:02 #6
Well, vi har prøvet at skifte den "gamle" hub ud med en anden, og ser ud til at virke helt fint nu. Men det er bare lidt mærkeligt og irreterende, da det jo var en D-link den anden, med trådløs, da vi har en bærbar. Det understøtter den Hub vi bruger nu, ikke, men med den på virker nettet.
Ikke noget jeg tror vi gider at rode mere med, bare det virker nu :)