Avatar billede zhodiac Nybegynder
17. august 2006 - 08:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Norton fryser ved aktivering?

Hey, jeg har lige fået fat i norton internet securety 2006, den installere programmet fint nok og genstarter som den skal, men så når jeg skal til at aktivere programmet fryser det vindue, jeg kan ikke trykke "next" eller noget som helst, men resten af computeren køre fint og der står ikke at programmet ikke svare i joblisten. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre udover at formatere? jeg har prøvet at afinstallere norton 5 gange og installere det helt forfra, den gør præcis det samme, fryser under aktiveringen når den prøver at få forbindelse til norton serveren.
17. august 2006 - 09:53 #1
"...fået fat i norton internet securety 2006..." - hvis det er en købt (selvfølgelig er det det) så kontakt evt. Symantech/Norton's hotline ?

PS:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039?Open&src=&docid=2004093015165236&nsf=tsgeninfo.nsf&view=docid&dtype=&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=
Avatar billede zhodiac Nybegynder
26. juni 2007 - 13:53 #2
nemlig..