Avatar billede dingo2 Nybegynder
15. august 2006 - 20:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan godt læse men ikke skrive til db

jeg har netup sat DW til min lap.
og skal igang med at lave en lille side med indsæt af data til en Access db med asp vbscript

Den vil godt læse derfra min ikke skrive.
jeg har oplevet det 1000 gange før, og det pisser mig efterhånden af.

hvad er det jeg typisk laver af fejl siden det skal være så besværligt.

det burde tage 2min at sætte op.
den skriver at det skal være en opdaterbar funktion
jeg prøver bare at sætte data ind.

Håber der er en DW nørd der kan forklarer hvad det er jeg gør forkert.
Avatar billede jokkejensen Novice
15. august 2006 - 21:04 #1
hey det er ikke DW, men dine mappe indstillinger...

Slå først simpel fildeling fra, i din windows xp..

Vælg så egenskaber for mappen, hvor din database er i, og tildel brugeren du afvikler dine scripts med, gennem sikkerhed, de nødvendige rettigheder til at skrive til databasen.
Avatar billede dingo2 Nybegynder
26. september 2006 - 17:10 #2
lukket