Avatar billede pedeskede Nybegynder
15. august 2006 - 13:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

virtual dub - hvordan ripper man kun lyden fra film?

har hørt at virtual dub kan rippe lyd fra videofiler. sidder med nogen optagede fideoclip i .mov format hvor jeg gerne vil have lyden fra. men hvordan gør jeg? den kopire hele tiden filmen med...
på forhånd tak
Avatar billede smeier Nybegynder
15. august 2006 - 13:22 #1
http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=988

http://piratgruppen.org/article.php3?id_article=583

Går naturligvis ud fra at det er din egen film og du ikke bryder ophavsretigheder osv.
Ellers er det vist det forkerte forum.
Avatar billede pedeskede Nybegynder
15. august 2006 - 13:41 #2
bare roligt.... optaget med mit digicam :P ...lydfilerne viil kunne høres på remus.dk :P
Avatar billede smeier Nybegynder
15. august 2006 - 13:55 #3
Perfekt. Bare så der ikke er nogen der får ondt i røven over de links jeg har lagt. :-)
Avatar billede pedeskede Nybegynder
15. august 2006 - 14:00 #4
hehe... godt så... laver du lige et svar så du kan få dine point? :) og takker for hjælpen. rigtig god guide piratgruppen.org har
Avatar billede smeier Nybegynder
15. august 2006 - 14:14 #5
sorry.