Avatar billede supertau Nybegynder
14. maj 2001 - 16:57 Der er 4 kommentarer

Dansk wordbasic kommando

Er der nogen der ved hvad den danske udgave af wordbasic kommandoen MailMergeToDoc hedder ?
20. maj 2001 - 01:00 #1
Skulle dette mon ikke hjælpe !

Documents(docName).MailMerge.Destination=wdSendToNewDocument
Avatar billede supertau Nybegynder
21. maj 2001 - 09:09 #2
Hej Flemming

Grunden til at jeg spørger er, at jeg skriver et program der automatiserer flettefunktionen i alle versioner af Word. Jeg starter OLE-automatikken op med en word.basic kommando og altså ikke en word.application. Det er fordi jeg har opdaget at alle verisioner af Word virker med word.basic, til gengæld vil Word95 ikke kendes ved de engelske kommandoer, men forventer danske. Og da jeg ikke selv har Word95 installeret pt. lagde jeg spørgsmålet her.
21. maj 2001 - 10:37 #3
OK - jeg ville ikke koncentrere mig om Word95, hvis jeg skulle lave noget, men OK.

God fornøjelse
Avatar billede flemmingwl Nybegynder
13. september 2001 - 11:03 #4
jeg sidder med bogen word 2000 programering med vba så prøv at skrive på dansk hvad det er for en kode du skal bruge esk.brevhåndtering fordi jeg kan finde koder til alt muligt men har ikke i bogen fundet noget med mailmerge to doc ha ha jeg fandt noget aligevel det skulle være noget med at lave adressekatotek eller brevflette så hvidt jeg kan se skriv til min e-mail hvis jeg rammer rigtig eller du kan forklare dig på en anden måde
for det er noget med
sub vælgwordkilde()
ActiveDocument.MeilMerge.OpenDataSource Nama:=_
\"c\\Dokument\\medarbejder.doc\",_
LinkToSource:=True, Revert:=False
End Sub