Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
14. august 2006 - 16:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Solaris 10

Jeg har downloaded solaris 10, fra SUN's server af og brændt det ud på en dvd. Når jeg booter op fra dvd'en starter den grub op. Og så kan jeg ikke rigtig komme videre, jeg skal sikkert have grub til at finde den kerne jeg gerne vil boote op. Og den tror jeg hedder multiboot og ligger på dvd'en, men jeg kan ikke få det til at virke. Når jeg ser en installations guide fra sun, starter den ganske rigtigt grub op. Men der kommer der bare nogle muligheder, hvor man skal taste 1,2 eller 3 til. Og så skulle det grafiske installations program starte. Nogen der ved hva der er galt med min skive, eller hvordan jeg kommer videre
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
31. august 2006 - 09:41 #1
Ingen der kan hjælpe???
Avatar billede skau Nybegynder
09. september 2006 - 12:51 #2
Hmm - jeg har installeret den en del gange hvor man bare smed dvd'en i og valgte install i grubloaderen
Avatar billede alex_sleiborg Nybegynder
14. december 2006 - 11:47 #3
Hentede dvd'en på ny fra suns server. Og så virkede det