Avatar billede danielhep Nybegynder
14. maj 2001 - 16:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Menubox

Hvis man har en form hvor der er en knap som hedder \"Gå vidre\",.
Hvis man så trykker på den, så skal der poppe et skilt op hvor i der er nogle valg muligheder.
Den ene er at man kan lukke computeren.
Den anden kan f.eks. være at starte programmer notepad.exe.
Hvis der er nogle som kunne hjælpe mig med det der window open halløj så ville jeg blive meget glad.
Avatar billede ulliware Nybegynder
14. maj 2001 - 17:38 #1
Jeg er ikke helt sikker på hvad du er ude efter, men jeg håber det her er en hjælp:

Hvis du har form1 med knappen vidreknap og form2 og form1 er startformen så kan du skrive følgende i click hændelsen på vidreknap:

\'hvis form1 skal skjules
form1.hide

\'herefter vises form2
form2.show

Sværere er det ikke hvis det altså er det du er ude efter
Avatar billede danielhep Nybegynder
14. maj 2001 - 18:36 #2
Hmm..Jeg ved det ikke, fordi at jeg har ikke arbejder med VB i mere en 3 uger, så har ingen anelse.
Avatar billede ulliware Nybegynder
16. juli 2001 - 08:43 #3
Nu har du givet mig pointene, så hvis det ikke er det du har brug for så sig endelig til så jeg kan gøre mig fortjent til dem.