Avatar billede jjdk Nybegynder
14. august 2006 - 15:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til animeret gif

Hej derude.
Jeg har brug for en animeret gif, som skal vise et lagkage-diagram opdelt i 2 kategorier. Animation skal vise et 10 sekunders forløb, hvor fordelingen mellem de 2 kategorier flyttes. Jeg kan vise et "Fryset" eksempel. Nogen der vil hjælpe med det.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 16:05 #1
"Jeg kan vise et "Fryset" eksempel." Lad os se det
Avatar billede jjdk Nybegynder
15. august 2006 - 16:26 #2
Jeg har smidt et eksempel på www.vardeborg.dk/lagkage.gif

Lagkagen starter med at vise 10% aktier og 90% obligationer, og skal ende med at køre mod uret og vise 90% aktier og 10% obligationer.
Hvis det er muligt må "skyderen" forneden også følge med, ligesom tallene gerne på ændre sig.

Har du/I andre forslag, er jeg meget modtagelig.
Avatar billede jabberwochy Nybegynder
22. august 2006 - 10:34 #3
Linket virker ikke.
Er spørgsmålet lukket?
Avatar billede jjdk Nybegynder
22. august 2006 - 14:59 #4
Sorry - jeg var kommet til at fjerne grafikken. Spørgsmålet er stadig MEGET aktuelt.
Håber fortsat på en løsning. Grafikken er tilgængelig nu.
Avatar billede jabberwochy Nybegynder
22. august 2006 - 22:52 #5
Er der nogen restriktioner, fx. str. i Kb, antel frames, hvor glidende det kører, den 'fysiske' str i pixels, er det de rigtige farver osv.
Avatar billede jjdk Nybegynder
22. august 2006 - 23:41 #6
Grafikken skal bruges i en PowerPoint præsentation, så størrelsen er ligegyldigt.
Animationen må gerne være rimeligt glidende og antal Pixels omkring 800 x 600. Varigheden fra start til slut skal være omkring 10 sekunder. Farvekoderne kommer her:
Obligationer = ffff99
aktier = cc3300
Er det nok oplysninger for nu??
Avatar billede jjdk Nybegynder
29. august 2006 - 21:09 #7
Jeg lukker - har nu lavet en løsning i PowerPoint. Kunne ikke vente længere.