Avatar billede surfman Nybegynder
12. august 2006 - 22:12 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

Ændring af tekst på de her 5 knapper

Er der nogle som vil ændre teksten på de her 5 knapper kan ikke selv fjerne teksten og få den samme baggrund det fordi det bliver lyssere, men måske kan en af jer. Jeg har ikke kun baggrunden på knapperne.

Der skal stå på dem følgende:
1. Bliv medlem nu
2. Logind
3. Forside
4. Hjælp
5. Kontakt

1. http://edownload.dk/gb/images/signup.gif
2. http://edownload.dk/gb/images/login.gif
3. http://edownload.dk/gb/images/home.gif
4. http://edownload.dk/gb/images/help.gif
5. http://edownload.dk/gb/images/con6act.gif
Avatar billede surfman Nybegynder
12. august 2006 - 22:20 #1
GLEM NR 2. anden løsning er fundet, der bliver derfor trukket 43 point fra.
Avatar billede surfman Nybegynder
12. august 2006 - 22:20 #2
Så der skal kun laves de andre 4.
Avatar billede surfman Nybegynder
12. august 2006 - 22:58 #3
Nej hehe, alt skal laves som der står i spørgsmålet også nr 4, og jeg skal nok give 200 point.
Avatar billede gurly Praktikant
12. august 2006 - 23:43 #4
kan du ikke bare åbne dem i microsoft paint og med hvid pensel male skriften væk, og så indsætte tekst (med a symbolet)
Avatar billede gurly Praktikant
12. august 2006 - 23:50 #5
baggrunden er ligesom lidt mørkere end for oven, men åben det i paint, klik øverst på "vis" og "soom" og "stor størrelse"
Klik på iconet "vælg farve" det er til venstre nummer 3-4 for oven fra
så klikker du på baggrunden så har du valgt den samme farve som baggrunden her,
klik så på pensel for at male,
Avatar billede gurly Praktikant
12. august 2006 - 23:52 #6
Professionel webdesign til lavpris.
Mangler du en hjemmeside?
Udfyld formularen her under og du vil her efter blive kontaktet
http://edownload.dk
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 00:00 #7
Ja det jo det jeg har prøvet og det bliver noget lort.

Hvad med det?

Professionel webdesign til lavpris.
Mangler du en hjemmeside?
Udfyld formularen her under og du vil her efter blive kontaktet
http://edownload.dk
Avatar billede expnet Seniormester
13. august 2006 - 00:19 #8
Avatar billede gurly Praktikant
13. august 2006 - 01:52 #9
Hvad med det?  (http://edownload.dk)
jeg mener det er da kønt at du tilbyder "profesionelt webdesign"
når du ikke kan ændre et par knapper du har filet fra en eller anden side c",)
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 15:32 #10
For mig ser det ud til at du har snuppet et allerede eksisterende CMS system også og sat  din Copyright på.
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 16:20 #11
og?
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 16:24 #12
expnet, prøv lige se contact den er fokert.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 16:42 #13
"og?" - Synes du det er ok at snuppe et allerede eksisterende CMS system og så sette din Copyright på?
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 16:47 #14
Ved du hvad jeg tror ikke du ved hvad  du snakker om. Det er php fusion læs deres betingelser samt GPL loven. idiot.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 17:11 #15
Jeg ved svært godt hva jeg snakker om. Jeg bruger selv php fusion på 2 af mine sider. Jeg kender også GPL loven. Du kan ikke sette DIN Copyright på en kode som er lavet af andre!

Dit valg af ord i din sidste kommentar (13/08-2006 16:47:07) velger jeg ikke at kommentere.....
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 21:28 #16
Der har være flere debater om det her. Så stop nu det pis, og kom videre. PRØV OG LÆS BETNGELSERNE PÅ phpfusion.dk
Der står at man godt må fjerne coyright men de vil så gerne have man bidrager med et beløb, men man behøver ikke.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 21:48 #17
Ja jeg ved da godt at man må fjerne copyright, og jeg har også fulgt flere af dem debater. Jeg er Administrator på den engelske hovedside; www.php-fusion.co.uk så jeg bruger at følge lidt med i timen. DU kan ikke sette DIT EGET Copyright ("Powered by Webmaster") på noget som du ikke har lavet koden til! Det er et stort lovbrud!
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2006 - 21:52 #18
Sorry, jeg formulerede mig lidt forkert. Jeg skrev at man kan fjerne copyright. Det er fejl formuleret. Det skal være at; man kan fjærne "Powered by PHP-Fusion" men man kan ikke sette på sin egen copyright på noget som andre har lavet.
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 22:58 #19
HVAD  jeg læser på php fusion.dk så må man, og ved du hvad smarte det her er ikke en debat om PHP fusion.

Gider ikke det her der pis, du ved ikke hvad du snakker om. OPRET EVT. en debat her på eksperten.dk, så ville du kunne se...

og hvad er sette og fjærne?
Avatar billede surfman Nybegynder
13. august 2006 - 23:00 #20
og jo når det under GPL og deres betingelser kan man.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2006 - 00:02 #21
"og hvad er sette og fjærne?" - Jeg beklager min "dansk". Jeg er norsk.....

sette ==> legge ind
fjærne ==> tage bort

- Jeg vil beklage at jeg har spammet din tråd. Jeg slutter nu at kommentere videre, men jeg vil understrege at det er et lovbrud du gør når du skriver "Powered by Webmaster (dig)" når det hele er lavet af andre. DET har inget med GPL at gøre!

Grunden til at jeg fik øye på den her tråd er at jeg abonnerer på Banner/logo kategorien, og da jeg laver meget webgrafik så kunne jeg sagtens hjælpe dig. Men nu er desværre "luften gået ud af ballongen". - Men måske jeg hjælper dig en anden gang :) Held og lykke med din side, etc.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. august 2006 - 13:07 #22
Måske jeg har formuleret mig forkert. Så jeg vil bare gøre opmærksom på at det er ikke din Copyright jeg ikke kan lide, men den der "Powered by Web-Master" nede i højre hjørne. Som du selv siger så kører siden på "PHP-Fusion" og da kan man ikke sette på "Powered by Web-Master".

Hvis du lægger billeder og andet på din side så er det selvfølgeligt ok at du setter din Copyright på det :) - Håber du forstår.
Avatar billede surfman Nybegynder
14. august 2006 - 16:13 #23
Jeg har fået det af vide af en anden, nu står der kun copyright og ikke powered.
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2006 - 16:44 #24
Når du beskriver dit web som '<title>Web-Master.dk - Professionel webdesign</title> burde du nok selv kunne klare den opgave.

Men bogstaver er jo taknemlige.

Et godt råd til dig vil være at moderere dine 'udbrud'og udvise en sømmelig pli.
jeg tror allerede du har lavet et stort 'skår' i din fremtidige forretning, tænk på hvor mange der læser her på eksperten.

Jeg tror du vil få svært ved, at få nogen til at hjælpe dig.
men alligevel vil jeg ønske dig held og lykke med dit project.
Avatar billede gurly Praktikant
14. august 2006 - 16:53 #25
Uha det forstår jeg vist intet af det her  c",)
Det var rart at se at i blev nogen lunde enige.
kengun > ordene var gode nok men måske stavet lidt forkert,
på norsk staver man ellers tit ordne på en mere korrekt måde end på dansk.
surfman > fik han lavet den knap om, kan se han har fjernet dem ?
expnet > hit med den knap så alle er glade  c",)
Avatar billede surfman Nybegynder
14. august 2006 - 19:26 #26
ibtage, ja men har ikke tid så skulle opsætte en hurtig side, bare for lidt kunder så jeg kan få dannet mig en stører kunde kreds.
Avatar billede surfman Nybegynder
14. august 2006 - 19:28 #27
gurly, nej ikke kontakt knappen.
Avatar billede holm76 Nybegynder
14. august 2006 - 21:22 #28
Jeg synes godt nok det med profesionelt webdesign mere end stinker langt væk af nothing på din side..

Du tilbyder
1. et CMS som er beskyttet af GNU/GPL licensen, hvor du endda forsøger at "hugge" koden fra udvikleren Nick Jones, dette gøres ved at du ikke skriver at det er PHPFusion du benytter, at du ændrer powered by teksten.
2. Du tilbyder grafik, men du kan ikke selv finde ud af at lave noget *HOST* men beklager, ville ikke benytte dig ever

Hilsen
holm76
/admin phpfusion.dk
Avatar billede surfman Nybegynder
14. august 2006 - 22:18 #29
Nej hvor du dum og høre på idiot, du stinker også.

Har jeg nogle steder skrevet jeg tilbyder CMS. jeg gider sgu da ikke bruge et skide CSM side til mine kunder. jeg laver dem fra bunden. Men nu skulle det gå stærk der. Grafikken må jeg tilstå den er jeg ikke så god i og vil slette den fra min side :-( prøver og blive god i den.

Men lad være med og kom med sådan noget pis, og hvis jeg solgte et php fusion script så var det jo 100 % lovligt.
Avatar billede surfman Nybegynder
14. august 2006 - 22:19 #30
Og prøv lige og bliv voksen, du lige fyldt 30 år. og du kommer og beskylder for nada.?
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. august 2006 - 02:24 #31
surfman, 14/08-2006 22:18:04 [ Nej hvor du dum og høre på idiot, du stinker også. ] Du har efterhånden kaldt en hel del ved det navn herinde - hvis du ikke har lagt mærke til det står nicks på brugerne ude i venstre side ... Typisk klassificerer man alderen udfra ens sporgbrug - man kan sagtens sige ting så det rammer en uden at bruge ord som dien indlæg har en tendens til at indeholde. Nu der laves en ref fra. phpfusion er det måske også relevant med en ref til phpfusion ... jeg tror du skal finde et andet cms system - hvis du ikke selv vil læse dig til hvordan det virker... Det er måske ikke det nemmeste system at få hjælp til længere... ( http://www.php fusion.dk/forum/viewthread.php?forum_id=9&thread_id=7363&pid=43270#post_43270 )

Når det er sagt så drejer tråden vel sig om dine billeder som du ikke kan finde ud af at lave. Det er så selvfølgeligt beklageligt og jeg vil dog gerne give dig et par gode råd ... jeg kunne lade være - men for at hjælpe dig gør jeg det:

1. Tag kritik til dig på en konstrutiv måde - er du uenig i en ting og bægeret flyder over - så skynd dig ud i køkkenet og hent et ekstra - eller drik lidt af vandet fra bægeret... Teksten der kommer op på skærmen ser så grim ud når der kommer vand i tastaturet. - På danks: Ignorer kritik hvis du ikke forstår hvorfor du får det eller sig at du bare er uenig.

2. Du skriver at du er professionel... Jeg er ikke selv udlært og ville aldrig kalde mig "professionel" jeg ville køre efter udtrykket "erfaren" eller måske blot vise det jeg kan. D.v.s. eksempler på mine scripts i aktion.

3. Din internetside trænger til en gennemhøvling markup mæssig og design mæssigt - altså det er selvfølgelig blot min mening ... det kan jo være at der er nogle kunder der synes det er fedt ... Jeg anbefaler derfor at du går igang med at læse om css, html og et serverside scripting sprog som php eller asp. Eksperten er generalt ikke beregnet til decideret kodningsarbejde - det laves i enkelte tilfælde for at man selv lærer noget ... men en webdesigner der udelukkende vil have andre designere til at lave hans arbejde har ikke den store fremtid ... beklager meget at må fortælle dig det, men sådan er det bare... at ordet stinker er betonet er nok fordi at holm76 har en mening om dit website - det har alle der besøger dit website og som det ser ud p.t. får du nok ikke nogle kunder - og hvis du gjorde tror du så du har nok kontakter, point eller viden til at kunne håndtere det?

4. Din egen side kører med IE i quirks mode. Det gælder for en del andre webdesigneres sider - og også sider der leveres til kunder... Jeg vil dog (selvom der så kommer færre point spørgsmål i css kategorien :/ ) slå på tromme for at du leverer sider med en fuld doctype så IE overholder css - alt andet kan forårsage at kunder der vil rette en simpel ting på deres site - stiller et spørgsmål på eksperten for at få at vide at sitet kører i quirks fordi koderen ikke har erfaring nok til at vide vigtigheden af en fuld doctype...

5. surfman, 14/08-2006 22:18:04 [ Men lad være med og kom med sådan noget pis, og hvis jeg solgte et php fusion script så var det jo 100 % lovligt. ] Uden at have sat mig ind i licenser (skal ikke sælge noget cms system) - så er det lidt ude over kanten hvis du tager et cms system og sælger det som om at du var koderen - d.v.s. hvis du fjerner copyright fra filerne så man ikke kan se det er phpfusion ville du være langt ude at svømme. Det samme gælder også hvis man retter tekst på billeder uden at have fået tilladelsen fra dem der ejer rettighederne over billederne ... Billeder er beskyttet af ophavsret - copyright medmindre de hører ind under en licens der gør dem frit modificerbare og distribuerbare... (kender det som sagt ikke - men bare et skud i tågen)

6. Jeg ville ikke lege med et cms system hvis jeg ville være min egen koder... (jeg har aldrig selv leget med et cms system af samme årsag) - Grunden til det er at der er "risiko" for at man bliver for meget inspireret af det cms system man leger med - og kommer til at hugge noget derfra ... det er risikabelt så derfor har jeg slet ikke kigget i sådanne cms system koder ...

7. Køb en bog om html, css og enten php eller asp.
Læs, eksperimenter og kom tilbage i godt humør :)

8. For at spare dig for din næste post, da jeg føler mig lidt "synsk":
[Clemme, du er en idiot og du stinker også af lort.] Ok, indenfor religion, geografi og historie har du sikkert fat i en pointe der - og jeg går i bad igen imorgen :)
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. august 2006 - 02:36 #32
Mon ikke det er lukketid eller mangler du et billede ?
- Ellers kaster expnet sikkert gerne et svar eller ?

... Hmmm, selvfølgelig lidt skidt at debatten kørte
over på en debat om php-fusion og brugen / sløringen
af copyright / powered by php-fusion ... Men sådan
noget "skidt" kan ske - men det er bedre at man får
rettet tingene ( 14/08-2006 16:13:41 ) ...

Mvh, Clemme :o)
Avatar billede expnet Seniormester
15. august 2006 - 09:27 #33
Kommentar: surfman

hvis du mener at kontakt ikke er rigtigt så er jeg ikke med for hjælpe og forside se da også sådan ud
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. august 2006 - 10:35 #34
Det eneste man måske kan sige er at teksten på knap 2 er forkert...
"Logind" bør nok være "Log ind" eller "Log på" ... men teksten
matcher selvfølgelig med det der blev forespurgt på...
[ Der skal stå på dem følgende: ... 2. Logind ... ]

expnet, tror grafikken blev droppet i 14/08-2006 22:18:04 ?
Avatar billede surfman Nybegynder
15. august 2006 - 12:06 #35
>>> expnet.. jo hvis du kigger på den der kontakt så mangler den der stregen. Du kan godt se fejlen, hvis du ligge billederne ved siden af hen anden.

>>mclemens som sagt, kunne aldrig finde på og sælge et CSM script. Bygger det op fra bunden..
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. august 2006 - 12:10 #36
[ Bygger det op fra bunden.. ] Ok, det er professionelt ;)
Avatar billede surfman Nybegynder
15. august 2006 - 14:00 #37
>> mclemens nu tænker du sikkert jeg er en idiot fordi jeg så bruger et CSM system på min egen side. Men har ikke tid til og lave til mig selv.
Avatar billede mclemens Nybegynder
15. august 2006 - 14:06 #38
Næh, ikke spor - hvis jeg gjorde det ville jeg få halvdelen af internettets
brugere efter mig - der er mange der bruger CMS'er (content management system'er)...
... Hvis man kan bruge et cms til ens side - er der ingen grund til at lade være.

(medmindre man foretrækker at man har fat i selve kerneprogrammeringen af hensyn
til sikkerheden på ens system og udvidelsen heraf) - cms programmørerne gør
jo også et arbejde med at udvide systemerne så at knokle selv når man kan
bruge andres systemer gratis så kan man jo bruge tiden der er til overs
på at servicere ens kunder istedet. Så en fornuftig beslutning :)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2006 - 15:02 #39
Fra http://www.phpfusion.dk/frontpage.php
...............................................
Alle tekster og scripts Copyright © PHPFusion.dk eller navngivne bidragydere 2003-2006
Ingen downloads eller løsninger må anvendes kommercielt uden forudgående, skriftlig tilladelse
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.
Avatar billede expnet Seniormester
15. august 2006 - 15:21 #40
Nu skulle gerne være der???
Avatar billede surfman Nybegynder
15. august 2006 - 19:08 #41
>>> ibtage ?? og hehe??
Avatar billede surfman Nybegynder
15. august 2006 - 19:09 #42
>>> expnet du skal nok få dine point men ville du ikke ændre den der logind til: Log på
Avatar billede expnet Seniormester
15. august 2006 - 19:32 #43
sådabn???
Avatar billede expnet Seniormester
15. august 2006 - 19:33 #44
sådan???
Avatar billede surfman Nybegynder
15. august 2006 - 22:29 #45
Perfekt ;)
Avatar billede expnet Seniormester
15. august 2006 - 23:57 #46
velbekommen og takker for point
Avatar billede surfman Nybegynder
16. august 2006 - 16:30 #47
iøvrigt tror jeg sgu ikke jeg gider og bruge php fusion, er allerede startet på og lave en flash side.