Avatar billede arriva Nybegynder
12. august 2006 - 18:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bogføring af AES

Hej alle,

et hurtigt spørgsmål. Jeg er blevet opkrævet AES (Arbejdsmarkedets Erhvervssygdomssikring) på hele 31,58 kr.

Jeg er lidt en klods til bogføring, så hvordan skal jeg gøre det? Jeg har ikke umiddelbart en konto, som hedder noget med AES - bruger man bare ATP'kontoen?

En debiter konto x, krediter konto y slagplan vil være perfekt.

På forhånd tak
-Morten
Avatar billede b_hansen Novice
28. august 2006 - 09:22 #1
Jeg ville nok lave en ny konto under løngruppen, så du ikke får tingene blandet sammen. Alternativt kan du kontere den på samme konto, som du bogfører finansieringsbidraget.
Avatar billede b_hansen Novice
26. september 2006 - 10:11 #2
er du kommet videre?
Avatar billede arriva Nybegynder
26. september 2006 - 10:55 #3
Hej, undskylder. Tak for hjælpen :o)