Avatar billede hkp06 Nybegynder
12. august 2006 - 18:04 Der er 11 kommentarer

Feedback på design/site

Hey derude.. Det kunne være fedt at få lidt feedback på denne side: www.bryanabrams.dk

På forhånd tak!

HKP
Avatar billede lulc Nybegynder
12. august 2006 - 19:12 #1
Jeg savner godt nok noget rollover effekt på menuen..
Så kunne det også være cool med en lidt større kontrast fra baggrunden til selve sitet. En kant af en form, eller måske bare en lille skygge.

Personligt er jeg heller ikke vild med den slags font der er i menuen - altså "blød" skrift. Mest fordi at det er det eneste sted med den typografi. (Hvis nu logo'et/navnet der står vertikalt i venstre side havde været samme type som den i menuen ville det have afbalanceret det lidt bedre.
Der er også lidt knas i galleriet. Når jeg har klikket ind på et billede og der kommer pile så man kan gå frem og tilbage, så mangler jeg en knap til at gå tilbage til index.

Ellers ser det godt ud. Meget rent. Det fungerer også godt med at content-kassen har lidt alpha.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2006 - 19:28 #2
Jeg bliver helt bange for ham, han er ikke ret pæn, og det jo lidt noller hvis man skal bruge tid på siden.

Color me Bad haha det sku cool, de kunne ikke magte New Kids on the Block dengang kunne de :) Men fedt at se om et bandt man for længest har glemt.

Jeg syntes siden er for simpel ren grafisk. Der mangler noget der holder det sammen, det hele flyder bare rundt i en stor bunke, uden nogen form for logisk opsætning.

Der kunne gøres meget grafik for at få den til at være mere indbydende, feks opsætning af typografien. Noget border på hele boksen, noget ved baggrunden så den ikke virker så tam osv.

Hvordan har du fået sådan en opgave ?
Avatar billede hkp06 Nybegynder
12. august 2006 - 20:32 #3
Kanon.. har aldrig fået andet end positivt feedback, så kommer man her og der er folk der kommer med ærlig kritik! cool! kom bare med det..

Men, Bryan er ret glad for siden som den er, så, jeg tror ikke jeg vil lave noget om på den lige pt. ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2006 - 20:37 #4
Ja kunden kommer i første række ;) Men han er en gammel popstjerne ikke ? Tænker bare hvor meget ved han om webdesign. Hav altid det for øje, det dig som sætte dagsorden og dig som er eksperten, så spørgsmålet er om du er tilfreds, det er mindst lige så vigtig :)

Men er i begge tilfredse så det bare klø på :)
Avatar billede hkp06 Nybegynder
12. august 2006 - 20:39 #5
Og dog.. et link tilbage til index på "gallery","discography", etc. og noget rollover effekt på menuen, ville nok være en god idé, har egentlig ingen forklaring på hvorfor jeg ikke har lavet det? hehe
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. august 2006 - 20:41 #6
Så var det jo ikke helt forgæves at komme forbi her :)
Avatar billede hkp06 Nybegynder
12. august 2006 - 20:42 #7
@ michael-k.. helt rigtigt! jeg er sgu nok aldrig helt tilfreds med det jeg laver.. så, ja det var nok en god idé at komme her!
Avatar billede hkp06 Nybegynder
12. august 2006 - 20:43 #8
HA HA.. ;)
Avatar billede tjaz Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:21 #9
Jeg har kun et spørgsmål...

Passer siden i 1024x768 (Tror godt vi kan blive enige om at den ikke passer i 800x600)?
Jeg sidder på en bærbar med widescreen og der passer den fint, men synes det ser ud som om at den er ret bred?
Avatar billede hkp06 Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:28 #10
Ja, den passer i 1024x768..
Avatar billede tjaz Nybegynder
20. oktober 2006 - 16:29 #11
luk?