Avatar billede prayer Nybegynder
11. august 2006 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Download link

Hej , jeg har nogle filer som jeg gerne vil hjave at folk kan downlaode fra min hjemmeside . Men hvad er koden til at downloade ? jeg har prøvet <a href="fil-som-skal-downlaodes">Download</a> Men det virker kun når jeg åbner den på computeren , ikke når den er lagt på nettet :( hvad er koden ?
Avatar billede tkondrup Nybegynder
11. august 2006 - 13:19 #1
Den kode du bruger ser ud til at være fin nok, men er du sikker på at du har lagt alle filerne op, altså både listen over filer som skal downloades, og filerne selv?
Avatar billede prayer Nybegynder
11. august 2006 - 13:23 #2
det er en mp3 fil .. den hedder destruction.mp3 . min source ser sådan ud: <html>
<head>
    <title>Ny sang</title>
</head>

<body align="cener">
    <h3>Ny sang fra Victory !</h3>
    <p>Ja , Så har Nico aka Victory udgivet sin første demo "Destruction" Hent den <a href="destruction.mp3">her</a></p>
</body>

</html>

Den er blevet uploaded på serveren , så det skulle virke !
Avatar billede t-bee Novice
11. august 2006 - 14:21 #3
Prøv at skrive hele stien f.eks. http://www.dir/mp3fil.mp3
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2006 - 01:50 #4
Kunne det eventuelt være, at dem, du har din side liggende hos, har blokeret for mp3-filer?
Avatar billede t-bee Novice
13. november 2006 - 12:29 #5
Fandt du ud af det?
Avatar billede prayer Nybegynder
13. november 2006 - 13:14 #6
ja , fandt ud af det , tak for hjælpen