Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
11. august 2006 - 11:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Finde personer i udlandet

Hi
Kan nogen mon oplyse mig om der findes en "krak" lignende side i Irland hvor man kan finde personer og adresser via et telefonnummer altså hvis man kender telefonnummeret men ikke kan huske adressen, hvis vedkommende evt. skulle være flyttet?
venligst Mike
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2006 - 11:34 #1
Avatar billede martin_moth Mester
11. august 2006 - 13:18 #2
www.yellowpages.ie - men det er måske mest (kun) firmaer (?)
Avatar billede vejmand Juniormester
13. august 2006 - 11:54 #4
Ku det bruges?
Avatar billede rosengaardmike Nybegynder
14. august 2006 - 17:49 #5
Det er rigtig fint med alle disse udenlands-services men der er desværre ikke nogle af de mhvor man kan taste Tlf.nummeret så asressen kommer frem - og det var jo det Jeg ledte efter - alle dem som er fundet, har Jeg allerede selv i foretrukne - men det ser ud til at der ikke findes noget som den Danske "krak" men I får point som tak for forsøget ...
Avatar billede c-holst Novice
15. august 2006 - 21:43 #6
http://uk.dir.yahoo.com/Reference/Phone_Numbers_and_Addresses/

ellers kunne du jo give vedkommede et opkald:-)

bliver lidt rundtosset i de links jeg får af google, så jeg tror jeg står af her