Avatar billede e100 Nybegynder
10. august 2006 - 23:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gemme Excel som PDF i et dokument

Hej,

Jeg har en makro der printer mit Excel Projekt til PDF, problemet er bare at der bliver dannet en PDF fil pr. ark i projektet. Jeg vil gerne have alle ark printet i en PDF fil.

Print til PDF delen af min makro ser ud som følger:

            ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, ActivePrinter:="PDF", Collate:=True

Det er en del af en større makro, hvor jeg kan starte med at markere de ark som jeg ønsker udskrevet.

/E100
Avatar billede old-faithful Praktikant
11. august 2006 - 02:17 #1
Jeg kan ikke sige noget specifikt om makroen, men der findes gratis programmer som kan lave PDF'er. De installeres og virker som en slags virtuelle printer (dvs. man bruger "Udskriv" når man vil lave PDF'er. Prøv f.eks. http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/
Avatar billede kmjk Nybegynder
23. august 2006 - 09:07 #2
Jeg bruger CutePDF og den kan godt printe alle ark i samme PDF fil