Avatar billede cyber-system Nybegynder
10. august 2006 - 22:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afspilling af divx film

Hej EKSPERTER

kan nogen hjælpe mig med en forklaring på hvorfor windows meddeler at explorer har fundet en fejl og afsluttes lige så snart jeg klikker på en DivX film eller video klip, det kunne jo være at der var andre end mig der havde været ude for det

Håber nogen kan hjælpe

MVH.
CYBER SYSTEM
Avatar billede jps6kb Novice
10. august 2006 - 22:40 #1
Det kunne nemt være et codec der driller.
Prøv at hente DivX codec på www.divx.com igen. :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. august 2006 - 22:42 #2
Fordi det er lavet af Microsoft?

Afspil alt med dette geniale stykke software: VLC!
http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. august 2006 - 22:43 #3
"Codec"... Hov hov ikke bande ;D

Glem alt om codecs, brug VLC. Afspiller alt uden vrøvl :)
Avatar billede cyber-system Nybegynder
10. august 2006 - 22:46 #4
kunne prøve men så er der jo ingen grund til at bruge min Media Center
Avatar billede cyber-system Nybegynder
10. august 2006 - 22:47 #5
jeg tror lige jeg prøver at afinstalere alle mine codec
Avatar billede cyber-system Nybegynder
10. august 2006 - 22:59 #6
jeg har afinstalere alle mine codec og nu er der ingen problemer, det var nok fordi jeg har flere forskællige codec packs instaleret, men det virkede fint før i dag lige ind til jeg instaleret DivX4 fra www.divx.com

Så tak for tippet jps6kb hvis du lige skriver et svar så for du dine fortjente 200 Point
Avatar billede jps6kb Novice
11. august 2006 - 06:49 #7
Det er lige i overkanten synes jeg. Bare stik mig 15 så er det helt fint. Godt det virker igen. ;)
Avatar billede cyber-system Nybegynder
18. august 2007 - 13:50 #8
LUKKER