Avatar billede yvstre Nybegynder
10. august 2006 - 14:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny computer

Hejsa, jeg har lige et par spørgsmål... :-)
eftersom jeg er ved at købe en ny computer, har jeg overvejet at købe dette kabinet

http://www.eksperten.dk/priser/casemods/casemods-vis.asp?Kode=H014594

grunden til netop dette kabinet, fordi det er flot(for min kone´s skyld), samt der er masser plads til alle mine hardiske 5 stk. udover dem der kommer i ved købet 1-2 stk ifølge mine observationer er der plads til 8 ik?

mit spørgsmål går på er der noget man skal være obs på mht til
bundkort plads m.m. (SSI, Extended ATX, ATX, Micro ATX) eller passer dette kabinet bare til det hele?

jeg smider 1200 kr for kabinettet, og det ville så være lidt surt hvis der er begrænsninger.....

jeg smider lige et link mere,
http://www.silverstonetek.com/products-tj05.htm

håber der er nogen der kan komme med en fornuftig bedømmelse af mit fremtidige kabinet køb
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
10. august 2006 - 14:40 #1
Efter hvad jeg kan se på de specs så skulle der ikke være de store problemer i det. Da den har alle "huller" til det.

Det eneste kunne være plads til ledninger og stik på de harddiske der vender med stikkene ud mod bundkortet. Men det ser temmelig stort ud så det burde ikke være et problem. (slet ikke når jeg ikke har problemer i det noget mindre AOpen H600B (dog knap så mange diske))
Avatar billede yvstre Nybegynder
10. august 2006 - 21:11 #2
takker mange gange :-)
Avatar billede yvstre Nybegynder
10. august 2006 - 21:12 #3
smid lige et svar, hehe kommer altid til at gøre det galt ....
Avatar billede ferrari_brian Nybegynder
10. august 2006 - 21:48 #4
np ... det var så lidt!