Avatar billede holbak Nybegynder
10. august 2006 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Koden virker med Flash 6 men ikke Flash 8 ( som jeg skal bruge )

Hej.

Jeg sidder og laver et site som skal anvende noget kode jeg har fået med. Det er skrevet i v.6 og jeg skal bruge det i v.8, men det vil kun virke i v.6. En anden ting er at jeg ikke forstår så meget af koden så jeg selv kan lave det om, da det er bygget op i components. Planen var at bruge koden så jeg selv kunne sætte nogle faste parametere for "velocity" og "bounce" istedet for at der bliver generearet parametere. Jeg vedlægger et link til .fla filen, håber i kan klare det.

På forhånd, mange tak!

http://www.donh.dk/sliding_images.zip
Avatar billede rohaje Nybegynder
10. august 2006 - 14:56 #1
du skal bare definere velocity

i frame 1 linie 1 skriver du:
velocity=0;
Avatar billede rohaje Nybegynder
10. august 2006 - 15:02 #2
bounce=0; // er nok også en god idé :)

flash 6 behandlede ukendte variabler som =0;
flash 7++ som =undefined;
Avatar billede holbak Nybegynder
11. august 2006 - 14:43 #3
Tak for hjælpen, det løste mit problem :D
Avatar billede holbak Nybegynder
22. august 2006 - 12:55 #4
impornerende