Avatar billede jesp_71 Nybegynder
09. august 2006 - 22:10 Der er 4 kommentarer

HJÆLP til logitech G7 lasermus drivere

jeg har brug for hjælp til installation af logitechs setpoint driver 3.01.
når jeg prøver at installere driveren få jeg den her fejlmelding:
Erro number: 0x80040707
Description: DLL funtion call crashed: SPHLpr RemoveUnConnetedDevice

har hentet driveren hos logitech.
men hver gang jeg prøver får jeg den fejlmedelse.
Avatar billede jacla Nybegynder
09. august 2006 - 23:04 #1
Det ser ud til at være en fejl i registreringsdatabasen

http://www.xrite.com/product_overview.aspx?Industry=1&Segment=12&ID=612&Action=Support&SupportID=3371

Registry Mechanic skulle kunne løse problemet.

Kan hentes her http://www.download.com/3000-2094_4-10190447.html

vh

Jan
Avatar billede jacla Nybegynder
09. august 2006 - 23:18 #2
Avatar billede jesp_71 Nybegynder
10. august 2006 - 00:08 #3
fik langt om længe driver cden til at virker, måtte så installere den gamle driver, og nu virker det endelig. mange tak for hjælpen, jeg har ikke lyst til at prøve om jeg kan få den nye driver til at virke. ved heller ikke om den virker, men det burde den vel efter som den gamle driver er blevet installeret, så må den jo også være blevet registret i databasen.
Avatar billede jacla Nybegynder
10. august 2006 - 11:25 #4
Yes

Det er ikke altid de nyeste driver er de bedste. Har selv oplevet de tit at venner og bekendte har hentet den sidste nye driver til grafikkort og printer mv, hvorefter det så vikke har virket. ;)

Men godt du fik det til at køre igen

vh

Jan