Avatar billede zybe Nybegynder
09. august 2006 - 17:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

GFXonline.dk - Grafisk forum

Hej

I igang med at bikse et forum sammen. Forummet omhandler grafisk design.

Jeg tror (synes selv) at der mangler et forum hvor grafik interesserede kan mødes, udveksle ideer og tips og tricks. Jeg var før stor bruger at paranut.dk men den findes jo desværre ikke længere.

Derfor tænkte jeg at jeg selv måtte igang med at lave noget.

Siden kan ses på http://www.gfxonline.dk

Jeg vil gerne have kritik og gode råd. Siden er ikke helt færdig endnu. Vil gerne høre om jeg har glemt nogle kategorier eller lign.

Hvis der er nogen som kunne tænke sig at hjælpe med at fylde forummet op med gode indlæg så opret jer endelig som bruger eller skriv til mig på admin@gfxonline.dk hvis I kunne tænke jer at blive redaktører.

Jeg er ser frem til at høre jeres meninger

Der bliver fordelt point til alle som laver et svar!

På forhånd tak

Mvh

Janus
Avatar billede pixar13 Nybegynder
10. august 2006 - 20:43 #1
Rigtig flot design. Ingen negative kommentarer. Rigtig flot lavet.
Avatar billede boost Nybegynder
13. august 2006 - 19:03 #2
Ja, rigtigt flot design, dejligt clean..!

Andet er der ikke at sige :)
Avatar billede n-design Nybegynder
13. august 2006 - 21:43 #3
Lige en ting, er det ikke imod googles politik at opfordre til at trykke på ens reklamer? Mener man godkender at man IKKE vil gøre dette? jeg tænker på post to i denne tråd: http://www.gfxonline.dk/viewtopic.php?p=4#ad
Avatar billede boost Nybegynder
14. august 2006 - 15:59 #4
Det tror jeg ikke, du "trykker" jo ikke for folk men kun opfordre dem til at trykke altså det er frivilligt..
Avatar billede zybe Nybegynder
14. august 2006 - 16:08 #5
Tak for jeres respons.

Hvis der er nogen som kunne tænke sig at hjælpe med at ligge indhold ins, så hold jer ikke tilbage :)

Ved det heller ikke helt - Men nu er de fjernet :)
Avatar billede n-design Nybegynder
15. august 2006 - 06:41 #6
futurebb -> Det er stadig i mod googles reglre.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
19. august 2006 - 21:53 #7
..  er zybe faldet i søvn? Eller er "problemet" ikke "løst"? :)
Avatar billede boost Nybegynder
20. august 2006 - 19:06 #8
Det tror jeg han er :)
Avatar billede boost Nybegynder
24. august 2006 - 16:23 #9
Lukke tid?
Avatar billede zybe Nybegynder
24. august 2006 - 17:26 #10
Er ikk faldet i søvn... har bare haft nok at se til :)

Jo, det er vist lukke tid. Jeg fjernede som sagt opfordringerne til at klikke, vil ikke have Google på nakken...

Tak for jeres posetive indlæg. Jeg vil snart til at arbejde på at få indhold på.