Avatar billede cmolesen Nybegynder
09. august 2006 - 10:31 Der er 4 kommentarer

Udskrivning af billeder i bestemt størrelse fra Windows XP

Hej

Jeg har brug for at få udskrevet billeder i en bestemt størrelse f.eks. 15x20 cm. Hvordan gør jeg det nemmest, helst fra et program inkluderet i windows xp.

vh.

Carsten
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2006 - 10:39 #1
Brug guiden udskriv billeder i XP
Avatar billede danish1977 Nybegynder
09. august 2006 - 10:47 #2
...den giver dig mulighed for at bestemme størrelse. Har du markeret flere billeder kan du få printet flere ud på samme side, eks.vis 4, eller flere endnu. Prøv at rode lidt med den, så fider du at der er masser af hjælp at hente - pretty simple :o)
Avatar billede cmolesen Nybegynder
09. august 2006 - 12:14 #3
Hej igen

Tak for tippet. Det ser dog ikke ud til, at at frit kan i guiden billedudskrivning frit kan vælgeudskrivningsformatet.

Jeg har eksemplevis brug for at udskrive i 18x26 cm. Kan dette lade sig gøre i guiden billedudskrivning, eller er der andre tip?

vh.

Carsten
Avatar billede badassjuncker Nybegynder
09. august 2006 - 14:12 #4
Du kan jo også bruge MS Paint. Der kan du vælge at trykke Ctrl+E og der angive størrelsen på billeder og så udskrive det. Husk at vælge at længden skal angivees i CM.