Avatar billede Motonico79 Nybegynder
07. august 2006 - 16:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TV-out løsning til bærbar uden tv out.

Jeg har været så letsindig at købe en bærbar uden TV-out. Findes der nogen muligheder for at få TV-out på alligevel? Jeg tænker på et PCMCIA kort, en adapter til det eksterne skærmstik eller måske noget USB/Firewire. Jeg glæder mig til at høre nogle svar.
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. august 2006 - 16:27 #1
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. august 2006 - 16:28 #2
Ved dog ikke om det er både input og output...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
07. august 2006 - 16:28 #3
der er også usb m.m..

http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=45&Sort=Wanted&Soegeord=ekstern+tv+tuner

men overvej hvilken kvalitet du vil ha´, det er junglen derude..O)
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
07. august 2006 - 17:51 #4
Nu er det jo altid let at være kritisk, men så vidst jeg kan se, så er det TV-tuner løsninger. Altså grej der kan give mig TV på min laptop. Jeg leder efter noget der kan gøre min laptop i stand til at vise film på et TV.
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 18:35 #5
har din bærbar VGA udgang?
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
07. august 2006 - 19:34 #6
Ja, den har VGA udgang. (Du mener der hvor man kan tilslutte en ekstern skærm?)
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 20:21 #7
ja det var det jeg mente :)

Så kan du f.eks. bruge
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=9346&menu=dvd
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 20:23 #8
se evt også denne artikel http://www.eksperten.dk/artikler/482
Avatar billede Motonico79 Nybegynder
09. august 2006 - 09:45 #9
Tak for alle svarene. Det ser ud til at KenP skal løbe med pointene. Jeg synes dog ikke jeg kan få funktionen med afvise/acceptere til at virke. Der sker ikke en skid uanset om jeg gør det ene eller andet.
Avatar billede kenp Novice
09. august 2006 - 09:58 #10
fordi at jeg ikke har lagt svar.. så kan du ikke accepter et svar fra mig.

Med hensyn til at afvise så skal du marker navnet også trykke afvis for at afvise et svar.