Avatar billede lyyrchks Nybegynder
07. august 2006 - 14:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express og hotmail/hotmail plus

Hej,

Jeg har selv en hotmailkonto, som uden problemer fungerer med Outlook Express. Det er en gratis konto.

Nu har jeg lavet en tilsvarende gratis hotmail konto til en af mine venner, så hun tilsvarende kan bruge Outlook Express.. Men:

Det kan man ikke. Hun får en meddelelse om, at Outlook Express og Hotmail ikke kan kombineres, og at hun skal lave en Plus konto for at gøre dette. Men hvorfor kan jeg så? Og hvorfor kan jeg ikke finde ud af hvor man opretter en Plus konto? Og hvornår er MSN begyndt at kræve en Plus konto for at arbejde med Outlook?

I kan nok høre at jeg ikke lige fatter en krone af det her - nogen der kan uddybe det lidt?

På forhånd tak,
Kristian
07. august 2006 - 14:14 #1
Microsoft har fjernet denne mulighed for gratis Hotmail-konti.
http://www.windowsitpro.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=44029&feed=rss&subj=WindowsSecurity
07. august 2006 - 14:15 #2
En Pluskonto kan oprettes her:
http://join.msn.com/?pgmarket=da-dk&page=hotmail/es2&xAPID=1983&DI=2061&ST=1
og koster kr. 149,00 pr. år
Avatar billede lyyrchks Nybegynder
07. august 2006 - 21:22 #3
Lige præcis hvad jeg havde brug for -> du googler tydeligvis bedre end jeg selv :-)

Tak, nu virker alt som det skal..