Avatar billede prikmus Nybegynder
05. august 2006 - 10:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør jeg med spørgsmål jeg ikke kan lukke

Hejsa eksperter..

Jeg har et lille problem, jeg ved bare ikke lige hvad jeg gør med spørgsmål jeg har oprettet og der ikke er blevet løst.. Jeg vil gerne lukke dem men da jeg har spurgt flere gang om ikke de forskellige kan ligge et svar og der stadig ikke er kommet nogle, så har jeg svært ved at lukke dem.. Jeg har ledt rundt omkring for at se hvad jeg kan gøre, men uden held.. Kan i hjælpe mig, jeg regner med at i selv kan gå ind og se hvilke spørgsmål jeg har oprettet, ellers kan jeg selvfølgelig finde link til  jer

På forhånd tak
Avatar billede norbert_ Nybegynder
05. august 2006 - 10:50 #1
Hvis folk ikke lægger et svar efter utallige opfordringer, lægger du bare selv et svar og accepterer dette. Du kan f.eks. prøve at gøre det ved dette spørgsmål, da spørgsmål ang. eksperten er "gratis". :-)
Avatar billede prikmus Nybegynder
05. august 2006 - 10:55 #2
Jeg er jo ikke så skide vild med at tage point selv, det kom jeg til da jeg var helt grøn og for fanden da de blev sure her inde :o)
Avatar billede fromsej Praktikant
05. august 2006 - 10:58 #3
Det kan ikke passe, der er a l d r i g nogen der bliver sure over den slags.*GMH*

Jeg plejer at give en uges frist, når tråden har været åben længe, så er det folks egen skyld at de ikke reagerer.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
05. august 2006 - 11:00 #4
En uges frist synes jeg også er helt fint. Og hvis du ER kommet med opfordringer til at lægge svar, er folk jo advaret, og så er det sgu deres egen skyld. :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
05. august 2006 - 11:01 #5
Hmm... det lød næsten som en gentagelse af fromsej's kommentar ...
Avatar billede prikmus Nybegynder
05. august 2006 - 11:04 #6
Ja men tak for hjælpen, jeg tror nok jeg er kommet med et par mdr.'s frist :o) Så det skal nok gå, jeg er bare træt af at jeg ikke kan lukke dem... Men det er hermed gjort, nu håber jeg ikke der er en der flår hovedet af mig.. Mange tak for hjælpen
Avatar billede norbert_ Nybegynder
05. august 2006 - 11:06 #7
Velbekomme :-)
Avatar billede hcma Novice
05. august 2006 - 11:22 #8
prikmus >>  prøv at læse dette  http://expfaq.dk/?id=3#behandling_af_svar

hvis der ikke er brugbar kommentar/svar lægger du selv et svar og accepterer det så, men skriv lige hvorfor (f.eks. der var desværre ikke nogle af løsningsforslagene jeg kunne bruge). Hvis du begrunder hvorfor pointene tages tilbage, er der aldrig en sjæl som gør vrøvl, og andre som måske har samme pc-/edb-problem, kan så hurtigt hoppe over dit spørgsmål, da der jo ikke kom en brugbar løsning ;o) (altså en oplysning til alle brugerne)
Avatar billede smasher1000 Nybegynder
10. august 2006 - 13:11 #9
hehe jeg plejer at give 2-3 års frist: http://www.eksperten.dk/spm/369678
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2006 - 21:10 #10
En uges tid eller to er normalt en fin frist. Dog ville jeg sætte det en smule op i ferieperioder. F.eks vil jeg ikke anse det for fin opførsel at bede om svar 24/12 og lukke en uge senere, da mange er på juleferie.

Men ellers vil jeg mene de andre har ret.

Den optimale måde vil nok være, at du først beder den eller de relevante brugere om at lægge svar. Så venter du en til to uger eller hvor meget du nu gider. Hvis der ikke er kommet svar, lægger du selv et med indhold i stil med: "Da der ikke er reageret på min opfordring til at lægge svar, lukker jeg." Du kan eventuelt også tilføje, at du er villig til at oprette et spørgsmål til pointoverførsel, hvis nogen er utilfredse.