Avatar billede fritkolt Nybegynder
05. august 2006 - 10:27 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

God router?

Jeg får brug for at kunne have både min stationære pc og min bærbare pc koblet på internettet. Min bærbare skal være koblet trådløst på mens min stationære fint kan være på via kabel. Mit styresystem er Windows XP. Kan nogen anbefale et mærke? Jeg har tidligere prøvet en router fra Topcom uden et godt resultat.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
05. august 2006 - 10:37 #1
Jeg har gode erfaringer med Linksys' WRT54G og WRT54GS.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2006 - 11:12 #2
Har gode erfaringer med Routere fra SMC.
Avatar billede fritkolt Nybegynder
05. august 2006 - 16:22 #3
Tak for de hurtige svar fra både taskmgr og john stigers! Jeg har valgt at købe en Linksys WRT54GL, da nogen på edb-priser mener at den lidt ældre udgave er lidt bedre end end de nyere WRT54G. Men taskmgr satte mig på sporet! Jeg vil fordele de 30 point til jer.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2006 - 20:33 #4
Så får du lige et svar - husk at vente på taskmgr :)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
06. august 2006 - 11:49 #5
Velbekommen :)