Avatar billede carstenwm Nybegynder
05. august 2006 - 06:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte 2 skærme

Hvordan er det lige jeg tilslutter 2 skærme (begge gl. analoge) - hvad hedder den dims jeg skal bruge ?
Avatar billede allanfo Praktikant
05. august 2006 - 07:33 #1
Et grafikkort med 2 udgange. Hvis dit grafikkort har både en analog og en DVI-udgang, skal du bruge en DVI-til-analog converter. Sådan en følger typisk med et grafikkort med DVI-udgang.
Avatar billede allanfo Praktikant
05. august 2006 - 07:35 #2
Avatar billede carstenwm Nybegynder
05. august 2006 - 09:04 #3
OK - tænkte der måske var en nemmere løsning - har kun et meget gammelt grafikkort,  så måske skulle jeg supplere med dette "FX5200-TD128LF, GeForce FX5200, 128MB DDR, TV-Out, DVI, Retail" http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341285 (skal ikke bruge denne gamle pc til spil, kun tekstbehandling, surf og hjemmeside-leg (Joomla))
Avatar billede carstenwm Nybegynder
05. august 2006 - 10:02 #4
Kan man iøvrigt bruge 4x agp og 8x agp på den gamle agp-sokkel ?
Avatar billede allanfo Praktikant
05. august 2006 - 15:11 #5
Hvis du har et gammelt pci-grafikkort liggende, kan du også sætte det i. Og alle AGP-kort, der kan sættes i soklen, vil fungere der.