Avatar billede jaiz Nybegynder
02. august 2006 - 14:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af færdigt site

Hey , nu har jeg efterhånden haft mit site færdigt et par uger , men kunne egentligt godt tænke mig og høre hva folk synes

www.jaiz.dk
Avatar billede glenovic16dk Nybegynder
02. august 2006 - 15:08 #1
Synes siden er meget fed. Men dog har jeg lige et par kommentare.

Synes siden skal centreret og synes den er lidt for smal.

Synes også det ville være fedt hvis de baggrunds billeder du har på forsiden gik igen på alle siden bag i teksten.. Evt lidt mere usynligt.

Mvh
Glenovic16dk
Avatar billede mclemens Nybegynder
03. august 2006 - 11:26 #2
- Flot nok, savner centrering og større størrelse ligesom glenovic16dk.

- Synes måske det feminine look på dit logo forbundet med dit navn rammer ved siden af
... eller det er måske bare mig (troede lige du var en quinde da jeg ramte forsiden).

- Måske mangler du en lille finpudsning af din height på elementerne så
du ikke har scrolleren hvis indholdet er mindre end vinduets højde.

... Fin lille musik finesse og flot nok med effekten i øjet - det er ikke
for voldsomt, men lige tilpas eller måske nærmere kaldet "lige i øjet" ;o)
Avatar billede jaiz Nybegynder
03. august 2006 - 12:54 #3
Hey tak for kommentarene jeg vil ihvertfald tage og lige kigge på højden såh den ik er for høj iforhold til indhold m.m. dog har jeg valgt og lave siden ude til højre for at skabe noget nyt perspectiv istedet for centering men ku godt være jeg bare sku centere den,

grundet mit lidt smalle design er at jeg ikke har så meget indhold og for at få det til at se ud som om siden er fyldt godt ud er det smalle design ved godt i 1600x1200 at det ser meget tyndt ud men hva fan i 1024x768 ser det sku meget cool ud :)

Men tak for jeres kommentare altid godt med konstruktiv kritik og ros :)
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 11:33 #4
Ser godt ud, desværre kommer der Flash-border når musen kommer over, findes der dog løsninger til

Undersiderne virker lidt tørre i det sammenlignet med forsiden som virkelig fanger! Nice work
Avatar billede alexander_j Nybegynder
10. august 2006 - 21:35 #5
Jep - det er ikke godt at man skal aktivere flashobjekterne - find løsning i flashkategorien her på exp.

Tilslutter mig glenovic16's kommentar om, at du skal genbruge baggrundsbilledet fra forsiden blot i en meget lysere udgave som baggrundsbillede til tekstsiderne.

Margen på biography siden er anderledes end margen på de andre sider - hvilket giver lidt forstyrrelse i layoutet.

Gallery på selvsamme side kan vel næppe kaldes gallery medmindre det er muligt at se billederne i en fornuftig størrelse.

Siden kunne godt have lidt flere pyntebilleder ala dem på biography-siden.

Boksen til at skrive kommentarer i gæstebogen er alt andet end imponerende og passer slet ikke ind i designet.

Ellers en pæn side og informativ side, hvor indhold og design passer godt sammen. En fin side at kunne henvise til i en mail eller på et visitkort.