Avatar billede seifert-king Nybegynder
01. august 2006 - 17:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 98 - Opløsning

Hej

Har lige haft min kære mor i telefonen og hun har problemer med sin gamle Windows 98 maskine.

Alt på skærmen er kæmpe stort!

Jeg har haft sendt hende ind i egenskaber - indstillinger for at se om det var opløsningen den var gal med, det var det ikke.

Har i nogle råd til hvad det kan være ?

PFT
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2006 - 17:48 #1
Lad hende genstarte -> F8 -> Kommandoprompt -> skriv  scanreg /restore    -> klik enter -> vælg ældste dato -> klik enter -> genstart
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
01. august 2006 - 19:13 #2
Sikker på at det ikke bare er skrifttypen, der er stor? Den sættes fra der hvor du indstiller opløsning og så ind i avanceret. Der kan du ændre "DPI" indstillingen til 96 som er det normale.
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2006 - 09:18 #3
RESPONS ?
Avatar billede seifert-king Nybegynder
08. august 2006 - 11:40 #4
Det var ikke skrifttypen, men tak for tippet. Hun fik det løst på en eller anden mystisk måde.