Avatar billede lasse182 Nybegynder
31. juli 2006 - 15:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD skiver af høj kvalitet!

Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle DVD skiver af høj kvalitet, så jeg kan spille mine backup spil på playstation!

Er interesseret i at høre hvilke mærker der er gode? Og så ville det osse været lækkert med nogle links!
Avatar billede coderdk Praktikant
31. juli 2006 - 16:06 #1
Verbatim er altid godt, køber fra azomedia.dk og billigmedien.de :)
Avatar billede lasse182 Nybegynder
31. juli 2006 - 16:48 #2
Tak for svaret! Flere der vil byde ind?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
31. juli 2006 - 17:19 #3
TDK er også et udmærket bud.http://wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2006 - 18:26 #4
Se mine svar og links i denne tråd fra i lørdags..
http://www.eksperten.dk/spm/723115
Avatar billede fuglen1 Novice
01. august 2006 - 00:39 #5
coderdk; Vierbatim er gode afhænger lige af hvem der har lavet sikiverne.
De skiver der er fra Mitsubishi Chemicals Corp (ejer det meste af verbatim) Taiyo yuden.Der er enkelte skiver bla Perlwrite der er fra Ritek og CMC Magnetics,skulle være af dårligere kvalitet.

lasse182: Som skrevet i de andre tråde der er linket tiler Taiyoyiuden nogle af de beste. Dog skal de købes i England hvis man ville være ikke på at finde dem.
de fleste forhandler i Tyskland og Sverige oplyser ikke mediacoden på de fleste skiver.

jeg har selv 50stk dvd-r skiver fra Taiyoyuden liggende (som jeg snart regner med at tage i brug) under navnene Panasonic og Verbatim.
Avatar billede lasse182 Nybegynder
01. august 2006 - 13:18 #6
Okay tak for hjælpen!

Ser ud til det bliver taiyo yuden fra linket i uffesteenberg's post..

Hvis du lige vil smide et svar uffesteenberg, så får du pointene!
Avatar billede uffesteenberg Novice
01. august 2006 - 13:27 #7
God fornøjelse ;-)  ..og husk at brænde med lav hastighed!