Avatar billede jailbird Nybegynder
31. juli 2006 - 13:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

www.boneloose.dk

Jeg er lige blevet færdig med en lille hjemmeside for en COD2-clan... måtte jeg få lidt feedback

www.boneloose.dk
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. juli 2006 - 13:46 #1
Bare min mening:

Drop det flash på forsiden samt "effekten" mellem forside og næste

den "sorte" boks du har øverst ved menuen, der er for meget plads under selve menuen

bagrunden som kører fra grå til mørkegrå stopper for tidligt i højre side

Måske lave dine "nyhedsboksebokse" til noget andet end standard border, samt billedet i dem ikke passer til størrelsen.

er også mange andre ting, men har ikke tid til det hele lige nu :)
Avatar billede jtofte Nybegynder
31. juli 2006 - 14:09 #2
Det kunne være en ide at låse størrelsen på menuframen, for hvis åbner siden i et lille vindue, kommer der scrollbar.
Avatar billede jailbird Nybegynder
31. juli 2006 - 15:52 #3
hvordan låser man den fast??
Avatar billede jtofte Nybegynder
31. juli 2006 - 15:55 #4
du skal angive den i pixel istedet for %
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 2006 - 11:39 #5
Enig med mcogat at top-menuen fylder for meget, ca 30 pct af siden, en smule i overkanten måske. Logoet har noget sort krims-krams omkring teksten og stjerne dette ville fjerne (eller gøre baggrunden bag logoet helt sort).

En anden ting er kvaliteten af f.eks. logo og knapper, de ser meget grynet ud, så grynet det næsten er svært at læse hvad der står. Disse kan sagtens tåle højere kvalitet, og da det er genbrugt på hele siden, så gør de ikke noget filstørrelen bliver lidt tungere.