Avatar billede schwarz Nybegynder
13. maj 2001 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

musik program

Hvis der er nogle der kender et program hvor man kan lave sin egne musik, så skriv lige. Programmet skal helst være simpelt og nemt og gå til, men man skal samtidig kunne være kreativ og kunne give det et personligt præg. Programmet skulle helst kunne downloades på nettet ellers er det ikke så relevant..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. maj 2001 - 15:27 #1
her er en gratis music composer:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/4386/
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. maj 2001 - 15:28 #2
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
13. maj 2001 - 15:28 #3
Avatar billede dexxa Nybegynder
13. maj 2001 - 16:01 #4
Avatar billede ezzuk Nybegynder
13. maj 2001 - 18:07 #5
hvis det skal være nemt at gå til fra begyndelsen, så vil ejay være det bedste bud. du kan nok købe det i enhver FONA/Merlin/Bilka. man må så bare sige, at musikkvaliteten ikke er den bedste.

der findes
-Rave eJay
-Dance eJay
-Hip hop e Jay
-+ andre, som jeg ikke kender.

så der er et forholdvis bredt udvalg.

men hvis det skal være rigtig godt, så kig på www.cooledit.com. det er bare sværere.
Avatar billede schwarz Nybegynder
13. maj 2001 - 20:58 #6
tak for hjælpen, men disse programmer var nok en smugle for nemme. er der ikke nogle hvor man kan lave noget tekno uden det er alt for svært, men man samtidig ikke skal betale for det??