Avatar billede jasbg Nybegynder
30. juli 2006 - 13:28 Der er 2 kommentarer

Program til simple plantegninger over hus/bolig

Hej

Er på jagt efter et 'helst' simpelt/enkelt program til at lave en almindelig flad 2d plantegning over et hus eller en lejlighed.

Er der monstro nogen her der ved hvilket/hvilke programmer ejendomsmæglerne anvender ?

Tak på forhånd for 'any inputs' - om emnet !
Avatar billede old-faithful Praktikant
30. juli 2006 - 13:33 #1
Du kan prøve at søge efter »2d CAD freeware« på google, eller lignende. Der findes en del forskellige løsninger, med varierende sværhedsgrad. Nogle af de gratis CAD løsninger kan findes her: http://www.freewarehome.com/index.html?%2FGraphics%2FDrawing_and_CAD_p.html
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. november 2006 - 23:39 #2
Lukketid?