Avatar billede rahzel Nybegynder
13. maj 2001 - 13:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Half-life

Har et problem når jeg skal spille counter-strike og Day Of Defeat, men ikke det normale half-life. Så kommer den med advarslen C:SIERRA/HALF-LIFE/dod/cl_dlls/client.dll og så lukker den spillet ned og ender i windows. Er det en fil jeg magler eller hvad skal jeg gøre. Har prøvet at geninstallere half-life, og der sker det sammen. Håber snart jeg kan nørde videre:(
Avatar billede blader1 Nybegynder
13. maj 2001 - 13:53 #1
prøv at instaler dod igen det virker hved mig hvis jeg går det
Avatar billede blader1 Nybegynder
13. maj 2001 - 13:56 #2
og CS
Avatar billede madd Nybegynder
13. maj 2001 - 14:03 #3
Ja, det er DoD den er gal med!! Prøv at geninstallere DoD, og download evt. den nyeste version igen!

/Mattias
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
13. maj 2001 - 15:16 #4
det kan også være at du mangler en patch!
Avatar billede rahzel Nybegynder
13. maj 2001 - 15:48 #5
Patch??
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. maj 2001 - 16:01 #6
DET ER NOK DIN VERSION AF BEGGE...PRØV AT OPDATERE DEM..ELLERS OPDATER hl.....

/mn
Avatar billede master_nemo Nybegynder
13. maj 2001 - 16:02 #7
ups...hehe...caps lock :o)....

/MN
Avatar billede palle_anker Nybegynder
15. maj 2001 - 15:01 #8
Det er 100% sikkert at du mangler en af de forskellige updates mit skud vil nok være at di Hl ikke er 1,004
Avatar billede master_nemo Nybegynder
15. maj 2001 - 15:03 #9
nej..det skal være være version 1.006 der er den nyeste....

/MN
Avatar billede lassebm Nybegynder
20. maj 2001 - 16:08 #10
prøv at hør om der ikke er en anden der har del fil du mangler! (vigtigt at du tager den fra DOD mappen fra den anden computer også, og prøv så at kopiere den ind i den sti hvor at den brokker sig....
Avatar billede rahzel Nybegynder
25. maj 2001 - 13:59 #11
Hvor kan jeg downloade 1,006 henne??
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
31. maj 2001 - 19:36 #12
Den fil i snakker om, er en såkaldt dll fil. Den indeholder ekstra ting som en programeret ind i gameplayet, en de som ligger i dod.dll filen. Jeg ville mene at problemet kunne løses ved at fjerne mappen C:/SIERRA/HALF-LIFE/dod <-- Altså dod mappen i halflife. Derefter skal du have updaten som ligger her --> http://www.fileplanet.com/index.asp?file=57317 i fuld version. Så skal du hente den nyeste version af dod som ligger her --> http://www.halflife2.de/dlm/download.php?id=112
Det skulle vist løse problemet. Ellers har du en korupt version af haflife dll-filen. Så er der kun tilbage at slette alt og geninstalere....
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
31. maj 2001 - 19:37 #13
Ellers en sej mod....

Men vores bliver federe.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
31. maj 2001 - 19:47 #14
master_nemo mener at den nyeste hedder 1.1.0.6

den skal man bruge for at kunne spille CS 1.1
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. april 2002 - 10:43 #15
WoW Er det her spørgsmål bare gammelt!?!?!!?!?!
Hva med at lukke? :D
Avatar billede rahzel Nybegynder
22. juni 2002 - 14:39 #16
Uhha....har fået ny puter, og spiller ikke mere..glemt spg