Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. juli 2006 - 10:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deep freeze

Hej jeg ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig, efter jeg havde Deep freeze et stykke tid ville jeg have det slettet. Jeg var så dum at jeg ikke kun få det slettet via uinstall, så jeg gjorde det fra c drevet. Lukkede processen ned og slettede faronics mappen.. Men efter jeg havde gjort det havde jeg ingen løsning på at få det slettet. Nu hver gang jeg genstarter min pc laver deep freeze det tilbage til det normale igen. kan ikke indstallere noget på min computer.. Så håbede nogle havde en løsning på at få det fjernet..
Avatar billede stiophan Nybegynder
29. juli 2006 - 11:19 #1
kan du lave en systemgendannelse fra før du slettede det. Så bliver alt som det var før. så prøv at slette det via 'tilføj/fjern programmer'
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. juli 2006 - 11:47 #2
Har prøvet med system gandannelse virkede ikke, og har slettet det fra tilføj/fjern programmer.. Kan ikke se nogen deep freeze fil eller procces.
Avatar billede gratis Nybegynder
29. juli 2006 - 12:10 #3
installer programmet igen og afinstaller det bagefter, det skal gøres med den officielle afinstallations rutine og programmet skal være slået fra.
http://www.faronics.com/faq/#1
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
29. juli 2006 - 20:38 #4
Kan jeg ikke kan ikke indstalere programmet igen da det kræver en genstart.
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:07 #5
hmm
Avatar billede nightsofdream Nybegynder
20. oktober 2006 - 15:07 #6
ingen ved det