Avatar billede lahnet Nybegynder
28. juli 2006 - 14:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tliføj eller fjern programmer

I tilføj eller fjern programmer figurere der et program som er slettet forlængst. Jeg kan bare ikke få det væk fra tilføj/fjern.

Følgende fejl fremkommer hvis jeg prøver at afinstallere: Unable to locate the installation log file c:\ xx\ xxx.

Hvordan slipper jeg af med den sidste rest, fejlsikret er prøvet uden held.
Avatar billede plx Nybegynder
28. juli 2006 - 14:56 #1
hvis du kan finde vej med regedit, kan du slette registreringen her

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
Avatar billede lahnet Nybegynder
28. juli 2006 - 15:04 #2
Hvor svært ku det være?  TAK.

ps. Hvad skal jeg gøre med de 30 point?
Avatar billede tribalroots Nybegynder
28. juli 2006 - 15:06 #3
Bed plx smide et svar, så kan du award de 30 point til ham!
Avatar billede lahnet Nybegynder
28. juli 2006 - 15:17 #4
nåååe, smid lige en post plx, hvis du gider.
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
28. juli 2006 - 17:52 #5
lol
Avatar billede plx Nybegynder
29. juli 2006 - 21:28 #6
ok =)