Avatar billede lasse182 Nybegynder
28. juli 2006 - 00:22 Der er 1 kommentar

PS2 backup spil med swap magic? hvilke dvd medier??

Vil gerne høre fra nogle som har erfaring med swap magic til ps2? har netop anskaffet til, men de dvd skiver jeg har er ikke af god nok kvalitet..

Så mit spørgsmål lyder; hvilke dvd skiver skal man bruge for at man kan spille sine back-up spil med swap magic?

evt. bare dvd medier som er af høj kvalitet?
Avatar billede lasse182 Nybegynder
30. juli 2006 - 19:16 #1
okay, omformulerer lige..

Nogen der kan give mig nogle bud på dvd skiver af høj kvalitet?

evt. link!