Avatar billede villads_m Nybegynder
26. juli 2006 - 18:09 Der er 5 kommentarer

Fujitsu siemens n560 kan vil ikke installere tomtom kort.

Jeg har lige købt mig en fujitsu siemens n560. Jeg har en tomtom installer på et sd-kort, men hver gang jeg sætter det i, starter installationen op, men går kort efter ud igen uden nogen meddelelse. ?? hvad kan det skyldes? mvh
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juli 2006 - 08:48 #1
Jeg er ikke så bekendt med versionerne på kort - men det kunne jo skyldes at den har været installeret og registreret på en anden PDA...
Avatar billede villads_m Nybegynder
27. juli 2006 - 17:40 #2
Hej Ole.
Jeg har løst problemet.
Fejlen bestod i at tomtoms eget installationsprogram ikke virker på den version af windows. Man skal manuelt installere applikationerene der ligger i folder 2277(tror jeg nok den hedder)
Men tak for svar. mvh
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:44 #3
Fejlen skyldes at versionen er før 5.21, hvilket betyde at den autorun som ligger i manppen 2577 ikke fatten at starte på Windows Mobile 5. Du kan som du selv skriver installerer manuelt ved at klikke på filerne i mappen, eller du kan opdaterer dit sd-kort via tomtom.com eller tomtom-user.dk
Avatar billede LNG.DK Novice
23. september 2006 - 10:45 #4
Husk at du på N-serien i gps-opsætning skal vælge - anden NMEA gps - COM 8 - Baud rate 9600.
Avatar billede villads_m Nybegynder
23. september 2006 - 16:41 #5
Det er en 5,21 version jeg bruger, men den udgave jeg har, Duer heller ikke direkte på windows mobile 5. Du har nok ret i at jeg kunne lave en opdatering af kortet, men jeg har fået en serial fra tomtom der ikke virker.... meget nedtur.